Pages

15 Kasım 2011 Salı

Barcelona'da ilk gün:)

Saat 3te başlamıştım güne. Panikle hazırlanıp havaalanına yetişme telaşıyla devam etti günümün ilk dakikaları. Havaalanında her şey yolundayken, cam kenarı koltukları da kapmışken, tam uçağa giderken günün ilk kötü haberini aldık. 2 buçuk saat rötar yapmıştı uçağımız. Yapacak bir şey yoktu beklemekten başka.. Duty freedeki her türlü tester denenip, bütün parfümler sıkılıp yüzüm allı pullu olana kadar makyaj yapsamda vakit geçmek bilmedi.Fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere gece gittik ama gün ağarmasına rağmen biz hala havaalanındaydık..Uykusuzluk kendini çok daha fazla hissettirmeye başladı. İnsanlara bak nasılda rahat yatıyorlar uyuyorlar şu kuru koltuklarda laflarını bende bir güzel yiyerek, o kuru koltukta uykusuzluğumu biraz olsun geçirebilmek için kıvrıldım uyumaya çalıştım. Öfleyerek pöfleyerek vakit geçirebilmek için her türlü aktivite yapıldıktan sonra sonunda uçak saatimiz gelmişti.Tamam dedik gidiyoruz bu sefer. Tam sıradayken 15 dakika daha gecikme olduğunu öğrendik isyanlarda olarak sırada beklemekten başka çare yoktu. Uzun bekleyiş ve yorgunluğun ardından uçağımıza yerleştik. Benim için uçak yolculuğundaki en heyecanlı kısımlar kalkış, yemek, türbülanslar ve inişJ Uçak yemeklerine karşı her ne kadar ne verilse doğru düzgün yemesemde bir merakım var. İniş kalkış türbülanslar ise uçaktaki adrenalin yaratan sayılı anlardanJ 3buçuk saatin sonunda bulutlu kasvetli bir havayla karşıladı Barcelona beni. Bir süre sonrada yağmur izledi bunu tabi..
İspanyol rehberimiz Antonia ve türk rehberimizle beraber panoramik şehir turuna başladık. Şehre vardığımızda La Sagrada Familia Katedrali, Endülüs Arenası, Kristof Kolomb Heykeli, Kraliyet Sarayı,Park Guell gibi önemli yerlerini gördük.  Tabi bunları çoğu otobüsle önünden geçilerek işte burası budur şurası şudur şeklinde olduğundan biz heryeri tekrar kendi başımıza keşfe çıktık ilerleyen günlerde:)

Turla gitmenin en sıkıcı zamanları insanların mızmızlanmalarını dinlemek benim için. Bu turdaki favorim 3 kişilik bir ailenin şımarık ergen rolünü üstlenmiş genç kızımız oldu. Şehir turunun 3 4 saat süreceğini öğrendiğinde nee inanmıyorum ne görücez okadar ya karnm aç benim offf yaa bu kadarda olmaz tepkileri veren bir şahsiyetti kendisi. Bu yakınmalar ilerledi dozunu artırıp ooff insanlara bak ya ne buluyorlar sanki burada ooff poff diye devam etti. En sonunda herkes görülecek önemli yerleri heyecanla keşfe çıkmışken kızımız tek başına otobüste oturmayı tercih etti. Ailesinin ona verdiği bir cezaydı beklide bu. Suss kızım cezalısın barcelonaya gidicez yeter diyerek saçından tutup getirmişler sanırım!!
İlk günü yorgunlukla tamamlayıp otelimize gittik. San Cugat Hotel Inn Express'te kaldık biz. Odamızdan görüntüler:)

Diğer günleri anlattığım postlarda görüşmek üzere:)

GüzelGül dedi ki...

cok seviyorum böyle tatil postlarini büyük merakla devamini bekliyorum cnm :D bolca gezz barcelona cok güzeldirrrrrrrrr :)bu arada kiminle gittin ??

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok güzel bir şehir gerçekten canım:) ablamla gittim:)

ebru özgün dedi ki...

Çok güzel geçmişe benziyor.Devamını bekliyorum.

Unknown dedi ki...

Daha dün arkadaşımla İspanyadan konuşuyorduk görmek istediğimiz yer diye tam üstüne geldi bu post diğer günleri sabırsızlıkla bekliyorum :)
CURCUNAM

pempe gönlüm sende dedi ki...

ebru özgün; çok yakında inşallah:))

curcunam; kesinlikle tavsiye ediyorum niyetiniz varsa durmayın:) be tek şehir gördüm ama diğer şehirlerinide çok merak etyorum:)

Adsız dedi ki...

barcelona anlatılmaz yaşanır pembe gönlüm sende doyasıya yaşadıysan ne mutlu :)))

gülümse dedi ki...

rötarlardan ben de nefret ediyorum.özellikle yanımda laptopum filan yoksa iyice can sıkıcı bir hal alabiliyor.o yüzden ne zaman havaalanına gitsem ordan dergi ve kitap alırım:)ayy o kız benim yanımda olsaydı benden paparayı yerdi kesin:)))hiç sevmem öyle insanların enerjisini düşüren tipleri.odanız da baya temiz teripli görünüyor.diğer postlarını da merakla bekliyorum tatlım.

Unknown dedi ki...

2,5 saat rötar oldukça sinir bozucu olmuş ama sonunda böylesine güzel bir şehri görünce beklemeye değmiştir herhalde canım :) ergen kıza koptum, neden gelmiş ya da ne görmeyi umuyormuş anlamadım :P vakti zamanında biz uçak biletlerine kadar alıp domuz gribi yüzünden gidememiştik hala içimde kalmış bir yerdir barcelona ://

BeTwin Us

pempe gönlüm sende dedi ki...

be twin us; aynen öyle oldu iyiki gelmişiz dedik:) çok üzüldüm canım ya kısmet değilmiş demekki, inşallah gidersin sende sıkıntı olmadan etmeden:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...