Blogda arayın:)

Yükleniyor...

Páginas

Demet Akalın'ın Düğünü

Demet Akalın herkesin bildiği gibi geçtiğimiz günlerde 3. kez evlendi. Çırağan sarayında yapılan düğünden detayları bol fotolu bir post olarak sizinle paylaşıyorum:) Gelinliği hoş duvağını ise mükemmel buldum ben:) Gelinlik Pierre Cardin. Elindeki çiçeği de çok güzel:) Fakat bunların yanında saçları nedir yahu:)) Kendi kendine maşa yapmaya çalışmışta saçı tutmamış gibi bir havası var hiç ama hiç beğenmedim, çok sönük çok basit olmuş. Düğün hediyesi olarak demet ve okan yazılı pembe şişede şampanya dağıtılmış. Pembe güllerle süslenmiş nikah masasıda çok hoş:)Düğünün organizasyonu Şebnem Organizasyona ait. Harikala yaratmış bence, birçok yerdeki D&O harflerini çok beğendim. Bundan önceki düğünü de Şebnem Organizasyon'a aitti, belirli aralıklarla damatlar değişiyor sadece:))



8 yorum:

Adsız

demet akalinin kina detaylarinida paylasabilirmisin ??

GÜLDEN ÖZKAN

duvak ve gelinlik cidden hoşş..
sanıyorum saçlar daha doğal dursun istenirken abartı doğal olmuş :)))
paylaşım için teşekkürler :))

fashionisable

saçlar gerçekten olmamış ama güzel görünüyor :)

http://fashionisable.blogspot.com/

GulsahElpe

ben kınadaki halini daha çok beğendim. özellikle gelinliğin üzerine giydiği tülden birşey vardı parlak grili olan..ona bayıldım..

*ssdesignbutik

saçını bende beğenmedim ama düğün detayları güzel

Lucija

Your blog is lovely. Reeeaaaaally lovely!
Follow each other? ;)

XO,
L.
WLL

Adsız

HERSEY TEK KELİMEYLE SÜPER OLMŞ DEMET YİNE FARKINI KOYMUŞ BAYILDIM ONADA BU YAKISIR....

sedaSRC(BiçDikGiy)

ayakta nikah çok popüler mi ne bu aralarv:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...