Pages

15 Ocak 2013 Salı

Pembe gönlüm sende Yatak Odası:))

Evimin kapılarını sonunda sizlere açıyorum:) Odamıza vuran güzel güneş ışığını fırsat bilip ilk olarak yatak odamın fotoğraflarını paylaşmak istedim. Evimizin bütün mobilyalarını çamlıcadaki fetih mobilyacılar çarşısında bir mobilyacıya yaptırdık. Bütün yaptırdıklarımızdan memnun kaldık, genel olarak sözlerini tuttular ve benim bitmek bilmeyen isteklerime cevap verebildiler:)
Biz büyük bir gardrop yerine iki tane ayrı dolap yaptırmayı tercih ettik. Bu sayede odamızı boğmadan daha ferah bir ortam sağlamış olduk. Aynalı olan dolap benim, diğeri ise eşimin:)


 Komidinler üzerindeki örtüyü soranlar olmuştu, onlar hani tepsilerin içine konulmak için muşambadan örtüler vardır ya işte onlardan:) Ben desenine bayıldığım için bu şekilde kullanmayı tercih ettim, hem yıkanma kirlenme lekelenme gibi dertleride yok, ıslak mendille siliyorum tertemiz oluyor:)
Avizelerimizi şişhanede çok tatlı bir bayandan aldık. Hepsini elleriyle yapıyor. Rengini süslemesini herşeyini size özel hazırlıyor. 
Perdelerimi iki şekilde kullanabiliyorum:)
İşte böyle pembeli romantik tarzda bir yatak odamız var:) Ben evlilik hazırlığı içindeyken mobilyalar için çok uğraşmıştım, model seçme, mobilyacı bulma bu tarzı bütünüyle oluşturma aşamalarında çok uğraşmıştım, umarım bu tarz hazırlıklarda olanlara yardımcı olabilmişimdir:) Şimdi söz sizde, nasıl buldunuz ?
tül perde:english home
yatak örtüsü:english home
halı: tuğra
komodin örtüleri: bakırköy pazarı
avizeler:şişhanedeki avizecilerden

54 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

çok romantik:)

Fulyanna dedi ki...

Çok hoş..
Allah içine sindirsin ne kadar sakin ferah güle güle otur canım benim :)

minikkus dedi ki...

ne güzel bi oda, resmen insana huzur veriyo, ruhunu dinlendiriyo renkleri.
ve avizeye bayıldım, yapan teyzenin ellerinden öperim ^.^

Modavesaire dedi ki...

AYNI HALIDAN BENDE DE VAR..tam uymuş halılar...ben de perdelerimi değiştireceğim..bu tarz bişi düşünüyorum ama storda kararsızım..storun krem mi beyaz mı ? sevgiler

BOŞNAK KIZI dedi ki...

gerçekten çok romantik yatak odası için pembe çok doğru bir seçim olmuş ellerine sağlık :)

Famelika dedi ki...

harika :)


Acaba yatak odanı yaptırdığın mobilyacının ismini verebilir misin ?

A. Büşra dedi ki...

Çok sevdim.
Hayrla otur inşallah...

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Çok güzel canım,musmutlu günler ,yıllar dilerim.Ayrı ayrı gardrop fikrine bayıldım :)

Grace Happy dedi ki...

resmen huzur doldum

Grace Happy dedi ki...

resmen huzur doldum

Gurme Şirine dedi ki...

canım yatak odana bayıldım..
herşey çok güzel...
yatak örtünde çok tatlı...
herşey çok uyumlu...
tam senlik yani ...
iki tane gardlop olayı iyiymiş...
sevdim ben bu işi...
ilerde yatak odamı değiştirdiğimde bana iyi bir fikir oldu...
güzel evinde güzel güzel oturman dileğiyle canım....
çok öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş canım. Herşeyin özenle seçildiği belli. Yatak odası dediğin pembe ve romantik olmalı değil mi ama ;))) en çok dolapları ayırma fikrinize bayıldım. Biz her gün bildiğin dolabın önünde itişiyoruz, eheheheh sizin ayrı ayrı hazırlanabiliyor olmanız çok mantıklı olmuş :)

bir kum tanesi dedi ki...

tek kelime ile bayıldım güle güle kullanın çok zevkli birisiniz

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullan.dolabın duvara sığmadığı için mi böldün?ben asıl misafir odanı merak ediyorum o bayıldığım zigon sehpaların için:))

Adsız dedi ki...

Merhaba Pempe,

yatak odasi çok şık görünüyor :-)

sizinle ortaklaşa bir çalışma yapmak istiyorum. İlgilenirseniz bana lütfen yasemin@indirimlr.com adresinden ulaşınız.

Sevgiler,
Yasemin

Begüm Eryıldız dedi ki...

çok romantik olmuş tatlım ;)

kozmetikperisi dedi ki...

Çok sıcak,romantik bir dekorasyonu olmuş yatak odanın :)

Unknown dedi ki...

ahhhh bu ne güzel yatak odası harika en çok senin dolabına bayıldım.oda bütünüyle bence seni anlatıyo:) güle güle güzel günlerde eskitin:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

:) çok güzel bayıldım :)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

romantik oldugu kadarda cok huzur verici :) Zevkine bayildim contry tarzina bende hayranim :)
En cokta iki ayri dolap fikri hosuma gitti guzel fikir oda buyuk olduktan sonra daha guzel olmus :) Salonuda cok merak ediyorum bakalim orasi nasil :) Rabbim agiz tadiyla oturmayi nasip etsin insallah

Unknown dedi ki...

Her zamanki gibi mükemmel zevkin sayesinde çok hoş ve kıskanılacak bir dekorasyon olmuş.Allah güle güle oturmayı nasip etsin.Yalnız benim mi gözümden kaçtı yoksa paylaşmadın mı bilmiyorum.Bende Haziran'da evleneceğim o yüzden gelinliğini çok merak ediyorum.Paylaşmayı düşünürsen çok mutlu olurum.
Sevgiler

FERİDECO dedi ki...

Halına bayıldım,perdelerine,yatak örtüne bittim çok sade ve harika bir oda güzel günlerde her daim inşallah

meri dedi ki...

bu kadar yorum alman gayet doğal yani harika olmuş hepsi.Demek o bayıldığım örtülerin hikayesi böyle :) pratik ve şık..Bende y. odamı değiştirmek istiyordum 2 gardrop iyi fikir rengide güzel mutluluklar canım

Unknown dedi ki...

Gerçekten harika harika harikaa bayıldım hem sade hem çok şık bende bu mobilyalardan düşünebilirim artık :)Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallah
darısı bizlereeee :)

Unknown dedi ki...

sade ve alımlı bir dekorasyon olmuşş. amaa en çokda perdelerine bayıldımm :))
tekrar hayırlı olsun, mutluluklarr :)

mughetto dedi ki...

Genel olarak çok beğendim. Kendi tarzıma ve mobilyalarına yakın buldum hatta:) Güzel günlerde oturun.

tubitos dedi ki...

tam senin tarzın çok romantik olmuş canım özellikle perdelerine bayıldım

withlovemt dedi ki...

Çok naif bir oda ♥

Adsız dedi ki...

Çok zevkli döşemişsiniz,ben de bu tarz sakin dekorasyonu çok beğeniyorum ve evimd euygulamaya çalışıyorum.Sizi,bloğunuzu yeni keşfettim ve çok memnunum.Muhabbetle.

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) özellikle perdelere ve duvarın rengine bayıldım :)bu rengin tam olarak adı ne acaba paylaşabilir misiniz?

Hatice dedi ki...

Çok ama çok beğendim benim beğenime o kadar benziyor ki hatta ta kendisi =) Hatta bu yüzden bloğunuzu buldum sanırım, iyi ki de buldum. Sanırım yatak odanız geniş olmalı iki gardrob sığdırabildiğinize göre. Musmutlu olun =)

Adsız dedi ki...

Hayırlı, huzurlu günleriniz olsun inşallah. Çok özenli, çok romantik döşenmiş.
Ne kadara mal oldu bu oda, sakıncası yoksa paylaşır mısın?

Adsız dedi ki...

Evine bayıldım tam benim tarzım çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle otur.bana iyi ilham oldun teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

harika olmuş.. halı nerden alındı öğrenebilirmiyim?

pempe gönlüm sende dedi ki...

pembe mor alg;teşekkürler tatlım:)

fulyanna; çok teşekkür ederim canım:)

minikkuş;çok teşekkür ederim canım:)

burcu;evimdeki bütün storları krem rengi olarak aldım. beyaz fazla çiğ duruyor bence. krem herşeye uyuyor:)

boşnak kızı;teşekkürler canım:)

famelika;www.mayastilmobilya.com buradan yaptırdık canım

a büşra;amin, çok teşekkür ederim:)

bilge;çok teşekkürler canım. o fikir baya kullanışlı:)

grace; ne mutlu bana ozaman:))

gurme; canım çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene:)

sidal;teşekkürler:) evet canım haklısın ya tek dolap olunca o sorun oluyor. biz rahatız herkes kendi bölümünde gönlünce hareket ediyor:))

bir kum tanesi;çook teşekkürler:))

adsız;dolabım tek olarak da duvara sığabiliyor ama bana duvardan duvara büyük gardroplar boğucu geliyor. Bu şekilde daha kullanışlı olduğunu düşündüm:)


begüm; teşekkürler canım:)

kozmetikperisi;teşekkürler:)

tuğba;teşekkür ederim canım:) bizim ev bütünüyle beni anlatıyor zaten:)

ikişehir;teşekkürler:)

kelebek misali;çok teşekkür ediyorum, beğenmene çok sevindim:) salon yakında:)

merve;çok teşekkür ederim öncelikle:) kendi fotoğraflarımı paylaşmadığım için nişanlık yada gelinliğimide paylaşmadım malesef

ferideco;çok teşekkür ederim, amin:)

meri;evet canım bu fikri düşün bencede:) çok teşekkürler:)

sevimli;çok teşekkür ederim:) amin darısı isteyenlere:)

kibelekeyfi;çok teşekkür ederim:))

mughetto; çok teşekkür ederim:) senin mobilyalarınıda biliyorum çok şıklar:)

tubitos;teşekkürler canım:)

mlovet;teşekkürler:)

butikrabia;çok teşekkür ederim:)

adsız;duvarın rengini tam olarak hatırlayamıyorum ama şeker pembesi olabilir. ama ben beyazla açtırdım rengi çok koyu olmasın diye

hatice;çok teşekkür ederim:) iyiki buldunuz:) yatak odamda gömme dolap yeride var benim dolabım orda olduğundan daha ferah oldu:)

adsız;çok teşekkür ederim. yaklaşık 5000tl civarıydı.

adsız;çok teşekkür ederim, ne mutlu bana:)

adsız; çok teşekkürler. halının markası tuğra

Unknown dedi ki...

Sevgili pempe:)allah sizi mesud etsin.
5000tl demissiniz.Yani,gardrop,komodin,yatak,tuvalet aynası toplamda 5000tl mi tuttu?bana çok uygun geldi de.
Düğün hazırlığı icerisindeyz:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

evet hepsi 5000 tl. ama biz evimizin bütün mobilyalarını aynı yerden yaptırdık, ve peşin olarak anlaştık. yapılan indirimler kişiye özel olabilir. ama bunun iki katı bir fiyat vermezler tabiki, üç aşağı beş yukarı aynı olur:)

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun efendim:)selamun aleykum,Allah'a emanet olun.

Unknown dedi ki...

çoook cici evinizin her detayı Rabbim huzurla oturmayı nasip etsin..bende araştırma içindeyim :) güzel fikirler edindim sayende teşekkür ediyorum paylaşımların için...

Unknown dedi ki...

çok güzellll :)))

EBRUCA RENKLER dedi ki...

Herşey pespembe gerçekten gönlümüz kaldı maaşallah demeden de geçmiyorum.

Unknown dedi ki...

yatak odanız çok güzel olmuş ne kadar ferah ve huzurlu bir ortam çok beğendim , 5000 lira ya çok uygun yaptırmışsınız yaptırdığınız yeri paylaşmanıza da çok sevindim :) peki memnun musunuz yaptırdığınız yerden galiba yemek odanızı da ordan yaptırdınız o da çok güzel gözüküyor onu peki kaça yaptırdınız ? sorularımla sıkmak istemem country tarzı mobilyaları çok seviyorum fakat hazırlarda bulması zor buldun mu da fiyat olarak çok pahalı yaptırmayı düşünüyordum ama güvenemiyordum yaptırıp da sizin ki gibi güzel olanları görünce bu fikre daha da ısındım :) şimdiden teşekkürler

sema dedi ki...

merhaba,
evinizin her detayını çok beğendim çok:)ayrıntılardan birçoğu bendede mevcut yani dekor zevkimiz tutuyor:)Ben mobilya alma aşamasındayım,paylaşımlarınız süper fikirler verdi.birdee salonu merak ettim salon oturma grubunu da paylaşsanız süper olurdu.ben bu tarz mobilyaya koltuk uydurmakta zorlanıyorum o yüzden salon paylaşımını sabırsızlıkla bekliyorum..iyi günlerde mutlu mesut oturun sevgiler..

Merve Gizem Yılmaz dedi ki...

Çooooooooooook güzel maşallah :) Çok beğendimmm :)

Unknown dedi ki...

eşyaların süper canım. ben de aynı tarz bir ev döşeme yolundayım. cumartesi inşallah alıcaz mobiyaları masko ya gidiyoruz. 2 günde seçer alrız diye düşünüyorum.zaten önceden de gezmiştik. benim blogum nihanadair.blogspot.com. Beklerim :)

BitliTurist dedi ki...

Tarzlarımız çok uyuyor. O yüzden hepsi harika. ;)

Hayattan Azıcık dedi ki...

Yatak odası takımını nereden aldınız acaba? KArdeşim evleniyor ve bu dolabın 5 kapılısını çok beğendik.

adaşehir dedi ki...

Bayıldım!

Unknown dedi ki...

Bayıldım hepsine ,Şu şişhanedeki avizeci teyzemi nasıl bulabilirim ya , açık adres varmıdır ?

Unknown dedi ki...

merhaba tarzınızı çok beğendim bende yatak odasında country tarz seviyorum dinlendiriyor ve çok şeker oluyr. nereden aldınız acaba mobilyalarınızı

Adsız dedi ki...

merhaba bende mobilya bakıyorum ve yatak odanıza bayıldımm nerden yaptırdığınızı belirtirmi siniz lütfen... evinizde mutlu mesut huzurlu bir ömür geçirmeniz dileğiyle =)

Tuğbaaaaa dedi ki...

Ben de diyorum neden bukdr beğeniyorum ben paylaştklarnızıı,, tesadufen denk geldm bloğunza.. ewinizdekı bcok esyadan bnm ewımdede wr yatak odanzdakı halılardan salonunzdakı kahwe halıdan cok şıklar grcktnn .. herşey..





Adsız dedi ki...

bayıldımm tek kelimeyle muhteşem herseyin :)

Adsız dedi ki...

merhaba yatak odanız çok hoş..
ben duvar renginizi merak ettim adını hatırlıyor musunuz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...