Pages

17 Şubat 2016 Çarşamba

Bebek geliyor partisi:)

İşyerinde bir arkadaşıma, izne ayrılmadan önce hazırladığımız süpriz partiyle unutulmaz bir anı bırakmış olduk. Evliliğin ilk yıllarında bebeklere yada bebek hazırlıklarına karşı en ufak ilgi duymazken yıllar ilerledikçe kendinizi bu tarz şeylerle heyecanlanır halde buluyorsunuz:) Etrafımda o kadar bebek bekleyen arkadaşım var ki onlarla birlikte bende gün sayar ben de heyecanla bekler hale geliyorum. İşyerinde bir öğle arasına sığdırdığımız partimiz için çoğu malzemeyi internetten parti malzemeleri satışı yapan sitelerden sipariş verdik. Fotoğraf çekilmek için baby shower bannerının yanına balonlar astık. Welcome baby boy, yazısını ben hazırlayarak baskılarını yaptırdım. 
 Açık büfe ikramlar hazırlayarak, masamızı kalpli peçetelerle süsledik. Peçetelere arkadaşımın oğluyla olan fotoğraflarını ekledik. Sloganımız 'Burak'a kardeş geliyor''idi:)
 Katılanlara hediye olarak şeker şeklinde sabunlar hediye edildi. Sabunlarıda fotoğraflarla süsledik.
 Baby showerların vazgeçilmezi bez pasta:) Bebek bezlerini rulo haline getirip, aralara bodyler, çoraplar, mendiller iliştirerek hazırlanan bezden pastaya herkes bayıldı. 
 Kişiye özel bir parti olması için elde tutulmalık pankartlar hazırladım. Bebek var dediler geldik, Filiz'in presi geliyor gibi eğlenceli yazılar yazdım:)
 İkramlarda herkesin payı var:) İşe gelirken herkes bir çeşit yapıp getirdiği için zengin bir açık büfe olmuş oldu.
 
Leziz pastamız Pelit pastanesinden.
Ben bu postu yazarken arkadaşımın bebişi dünyaya geldi bile:) 

1 yorum:

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Maşallah çok güzel olmuş organizasyon :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...