Pages

3 Kasım 2011 Perşembe

Kına gecesi detayları:)

Geçtiğimiz günlerde şimdiye kadar görmüş olduklarım arasında en güzeli olan bir kına gecesine gittim:) Kına gecesinde olması gereken her detay fazlaca düşünülmüş, özenilmiş ve süslenip püslenmişti:) Sonradan öğrendim ki bir organizasyon firmasıyla anlaşmışlar. Bayan djler herkesi coşturdu resmen:) Gelin için kırmızı bir taht vardı, hem resim çektirmek için hemde kına yakılırken oturması için:) Hint kınacısı vardı herkesin ellerine kollarına istediği modelleri yaptı:) Kurdeleli tefler dağıtıldı oynarken kullanmak için:) Klasikleşen taç duvaklar küçük kızlara dağıtıldı, büyüklere ise kırmızı şapkalı duvaklı olanlardan dağıtıldı:) 
Masalarımızda kına gecesinin vazgeçilmez rengi olan kırmızı peçeteliklerimiz vardı:)
 Ardından aparatif yiyecek ve içeceklerimiz geldi

Gecenin sonunda ise böyle güzel bir hediye paketi dağıtıldı:) Açmak için sabırsızdım, içinde neler mi var hadi bakalım:)

Kurdeleli çiçekli tülü açıyoruz ve karşımıza bunlar çıkıyor:)
Küçük sepetin içinde kuruyemiş (resimde kuruyemiş yok çünkü yendi bitti bile:)), kese içinde kına, ayna,gelin damadın baş harfleri işli olan mendil ve kutunun üzerine koyulmuş olan broş:)



 Kına gecesinde değişik fikir arayanlar, hediye dağıtmak isteyenler bunları düşünebilirler bence:)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok değişik ama gördüğüm duyduğum en güzel kına gecesi.Hediyeler ne kadar özenle seçilmiş.Ayrıca kırmızı taht fikrine bayıdım.Mmm çok güzel bir post olmuş canım aklıma kazındı her biri :)

MadamB Fashion dedi ki...

hediyeler olması çok şık olmuş güzel bi fikir

Limon çiçekleri dedi ki...

Ay çok güzeeel...bayıldım.Çok değişik olmuş.Ama geçti artık 20 yıl önce görmüş olsaydım keşke:))Neyse kızlarıma artık:)

Adsız dedi ki...

GÜZELMİŞ HAKKATEN...DETEY DETAY DÜŞÜNÜLMÜŞ ...BEĞENDİM ÇOOK

tu-niz'le hayat dedi ki...

canım ya.. bunu 1,5 yıl önce yayınlasaydın keşke :((

Yeniden evlenesim geldi valla :D
♥♥

MERVENİN KIRMIZISI dedi ki...

harika ya maşallah çok hoş bir kına olmuş :) benimde bayan dj yim olucak inş :) paket işi çok güzel bir fikirmiş,emeği olanalrı kutluyrum gerçekten.Bua arada benımde kınamda aperatif bişeyler ikram edilecek,su beyaz peçeteyi kırmızı kurdeleyle kapatma fikrini ödünç alabilirim :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

süslü ve pembe dünyam; aynen canım bende gördüğüm en güzel ve değişik kına gecesiydi:)
madam b fashion; bencedee:))

limon çiçekleri; kızların için daha da güzellerini yaparsın canım inşallah:)

mınıs design; gerçekten uğraşıldığı ve emek harcandığı belliydi:)

tunizle hayat; ahh canımm keşke bilseydimde yayınlasaydım:))

mervenin kırmızısı; bu kınada bir organizasyon firmasıyla anlaşılmıştı, ama inan okadar paralar verilmeden herşey el emeğiylede hazırlancak şeyler bence:) bayan dj olayı süper gerçekten:) kurdeleli peçete olayına bende bayılmıştım,sende yap canım kesin:)) inşallah çok güzel geçer kına gecen:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

bir ömür boyu mutluluklar:))

Adsız dedi ki...

NE KADAR ACABA BÖYLE BİR HEDİYENİN FİYATI?

xxxxxx dedi ki...

cok güzel bi öneri cok begendim kadife kutuyu kendilerimi yapmışlar acaba sipariş verebilecegimiz bir yer varmı ben bıraz araştırdım ama bulamadım:(payşaştıgınız için tşk

pempe gönlüm sende dedi ki...

kına gecesi için organizasyon firmasıyla anlaşmışlardı bu hediyeleride organizasyon firması hazırlamış. ama eminönünde benzer şeyler bulunup bu tarz bir hediyeyi kendinizde hazırlayabilirsiniz diye düşünyorum:)

Unknown dedi ki...

Merhabalar , blogunuzu kinam icin degisik fikirler ararken buldum ve bulduguma da cok sevindim ;)
Allah mutlu etsin bi omur , benim de dugunum haziranda ve her turlu degisik fikre acigim.
Kinam icin bu hediye paketlerinden yapmak/yaptirtmak istiyorum.
Eminönünde, Mahmutpaşa'da bu kutudan bulamadim; sizden rica etsem arkadasiniz hangi organizasyon şirketiyle calismis öğrenebilir misiniz? Fiyat teklifi almak isterim iyi gunler

pempe gönlüm sende dedi ki...

malesef bilmiyorum hangi şirket olduğunu. çok yakın biri olmadığı için de iletişime geçme şansım yok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...