Pages

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Gelin Nişan Bohçası

Nişan sürecinde en çok uğraştığımız şey bohçalarımız oldu. Zor beğenen bir çift olarak en ufak bir eşya için bile baya dolaştık:) Damat tarafından bana anneme ve babama çok güzel bohçalar geldi. Tabiki en detaylı ve özenlisi benimkilerdi:) Bohça için nişan kutuları yada sandıkları yerine bundan sonraki tatillerimizde ve balayımızda kullanacağımız valizleri tercih ettik. Benim valizim pembe nişanlımınki mavi:) Bohçaların ilk süslü hallerinin fotoğrafı yok çünkü açılma merasimini nişan günü atlattık. 
Çamaşır setlerim ve 6'lı gecelik setim;
Fransız gipürlü bohça şase takımımı bayılarak seçmiştim:) Bohçalar masa örtüsü ve fiskos örtüsü olarak kullanılabiliyor kenarlarındaki silikonlar açıldıktan sonra.
 Bohça için terlik arayışına girdiğiniz anda karşınıza tüylü terlikler harici seçenek çıkmıyor resmen. Tüylülerden hiç hazetmediğim için en sonunda bu tatlı fiyonkluları bulduk:)
İpekli pembe pijamalarıma herkes bayıldı:) Tarak seti için en iyi marka monalisaymış aklınızda bulunsun, eminönü alışverişinde bunu tercih edin bence:) 
Günlük elbise ayakkabım ve çantam
Makyaj-bakım sepetim;
İçindekilerde işte böyle:)
Valiz ve sepetin içine çörek otları serpiştirilmişti mutluluğumuza bereket getirsin diye:)
Bohça şase seti gecelikler, pijama, çoraplar ve terlik Eminönü Hürriyet Pasajından alındı. Size tavsiyem eminönünde ana caddedeki çeyizcilerdense Hürriyet pasajını tercih etmeniz. Burada kesenize göre her markayı her modeli bulmanız mümkün. Pierre cardin gecelik setlerinden her dükkanda bulabilirsiniz. Bursa Kumaş pazarının alt katındaki Mesut Tuhafiye Pierre Cardin için uygun bir adres. Benim gibi Karmen tercih edecek olanlar varsa Hürriyet pasajında belli yerlerde satılıyor:) Terlik içinde çeyizcilerdekini değilde ayakkabıcılarda satılanları tercih etmenizi tavsiye ederim. Hem daha kaliteli hemde daha çok çeşit bulabilirsiniz:) Yeni nişanlı benden tavsiyeler bunlar:) Sırada damat bohçası var:)

35 yorum:

hayatın gizemi dedi ki...

canım herşeyin çok güzel ve çok şık bayıldım bavulada taraklarada terlikte anneminkine çok benziyor 24 yıl öncede böyle sade şeyler varmış demek inşallah bende bulurum böyle sade terlik

bide bende pier cardinden aldığın setlerden var 7 tane felan oldu rengarenk artık dursam iyi ederim herhalde bohçada geliyorsa almaya gerek yok o zaman

kozmatiklere gelincede garnıer favorim hepsini güzel günlerde kullan

nişan elbiseni merak ediyorum paylaşman dileğiyle

begum begum huuu dedi ki...

şuan bunlarla uğraştığım için hemne posta baktım :) benim önümüzde ki hafta bohca merasımlerım bulunmakta :) benım bavulum pembe sevgılımın kı lacıvert camasırlar pierre cardın senınkılerden :) tarak takımlarımız çok benziyor :)en yakın zamanda bende buna benzer bı post yapıcam cok heycanlandım :))))


begumyagci.blogspot.com

Özlemden dedi ki...

Oyyyy ne güzel şeyler bunlar:))))
Güle güle, güzel günlerde kullan canım benim hepsini.
Bavul fikri oldukça güzel, kokoş gelinlere çok seçenek var da sade, klasik şeyler arıyorsan biraz uğraşman gerekiyor.
sevgiler!

cecilia dedi ki...

cnm hayırlı olsun, bizde alışverişimizi mesut tuhafiyeden yapmıştık bi tanıdığımız yönlendirmişti memnun kaldık :) hemen hemen aynı şeyler, ama benim terliklerim tüylü :)

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim öncelikle yyepisyeni cicilerin hayırlı uğurlu olsun...
inan bana hepsi tam benim zevkime göre :))
bende şimdi evlenseydin bunları alırdım...
bende bir pembe aşığıyım :))
ben evlendiğimde pembe valiz yoktu :((
ama olsaydı kesin pembe alırdım :)))
bende nişan bohçası için valiz tercih etmiştim...
dediğin gibi ilerde taitaillerde çok iyi oluyor...
bende püsküllü terlik almamaıştım çok aradım taradım erkke tarafını biraz uğraştırdım sanırım :((
ama ne yapayım kullanışlı birşey olsun istedim :))
ve bende güzel kullanışlı bir terlik aLDIM :))
seninki de harika görünüyor tatlım...
tercihin mükemmel...
bu arada benimde saten takımlarım pijama ve iç giyim pembeydi...
her ne kadar sevgili kaynanacığım herşeyin pembe olur mu desede ben yine de pembişleri aldırttım :)))
yoksa surat asar alışverişi orada bırakırdım :))))
pembesiz olur mu hiç :)))
makyaj ürünlerimi bende kullandığım markaları tercih ettim :))
böylesi en güzeli...
maaşallah diyor ve blogundan ayrılıyorum...
mutluluklar tatlım...
banada beklerim...
hayırlı kandiller...

_ayca_ dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun inşallah :) ayy bunları görünce kendi nişan alışverişim aklıma geldi de gülmeye başladım :) 6buçuk ayın ardından pat diye evlenmeye karar verdik, pazartesi konuşup cumartesi nişanlımın ailesini istanbuldan ankaraya getirdik. 4te geldiler hemen aileler tanıştı, ben istendim :), yemek yedik. sonra aaa hiç alışveriş yapmadık dedik (ertesi öğlen nişanımız vardı, herkes davet edilmişti ama bizim alyanslar bile alınmamıştı :)) koşa koşa kapanmak üzere olan dükkanlara gidip ne bulduysak aldık , aldığımız gecelikler falan bedenime göre yoktu sonra hep değiştirdim :)

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

maşşallah ne kadar rekli bir bohca olmuş iyi günlerde kullan hepsini hele hele o pembe valiz en güzel tatillerinizde hep peşinizden sürünsün :)
hayırlı kandiller

Swotpisces dedi ki...

ALLAH TAMAMANINA ERDİRSİN İNŞALLAH, HEPSİ ÇOK ŞEKER...

Labor of Love dedi ki...

Hepsi cok guzel gule gule kullan ins. Bizde valizle vermistik bohcalari. Boyle guzel adetlerimizin olmasi ne kadar hos degilmi.

Hayirli kandiller size.

Banada beklerim.

Laboroflovee.blogspot.com

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Hayırlı olsun,hepsini iyi günlerde kendi evinde kullanmayı nasip etsin Allah inş..:)Benimde çeyiz bohçamda karacaotları vardı ve yere dökmemek gerekirmiş bereketi kaçmasın diye,epey bir uğraşmıştık dökmemek için:)

smyrnian dedi ki...

güle güle kullan :))

GüzelGül dedi ki...

canim hepsi harika on numara görünüyor ama benim kafam durdu :) bunlar simdi sana alinanlarmi??

Mein Blog/Blogum

Nurşen Aksoy dedi ki...

Canım herşeyin çok güzel..ciciili bicili deriz biz...güle güle kullan..sahibi sen ol...Bavulunada bayıldım ,bizdede gelin bavulu alınır...adettir..şimdiden allah mesut etsin..sevgiler..Nurşen..

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Allah tamamına erdirsin.
Hala tüylü terliklerin olması komik. :)

FERİDECO dedi ki...

Pembişim hepsi birbirinden güzel bol pembeli ve harika...hep keşke bende böyle güzel şeyler alıp çeyizime koysaydım dedirten o kadar güzel şeyler almışsın ki,mutluluğun daim olsun canım

Bir Yumak Mutluluk dedi ki...

Hepsi harika canım güzel günlerde kullanırsın inş:)

gülümse dedi ki...

hepsi çok çok çok güzeller bebeim güle güle kullanasın inşallah

Adsız dedi ki...

bende bu valzilerden arıyorum nerden bulabilirm acaba?

Adsız dedi ki...

valizini nerden aldın acaba çok güzelmişş:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

valizi real marketten aldık:))

Hatice dedi ki...

Her şey o kadar sade ve bir o kadar da güzel görünüyor ki diyecek söz bulamıyorum gerçekten. Umarım bundan sonrasında da her şey gönlünüzce olur. Umarım benim de bu şekilde olur ama çok korku var içimde istediğim gibi olmayacağına dair. Yaşayacağız, göreceğiz bakalım.

Unknown dedi ki...

damat bohçası da senin bohçaların da çok özenli, çok beğendim. olması gerektiği gibi yaşıyorsun her şeyi çok şanslısın canım bazıları ne yazık ki bu ince gelenek ve görenekleri yaşatmaktan aciz durumda.

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım ya sorması ayıptır bavulu ne kadara aldınız. bende böyle bir şey istiyorum ama fiyat araştırıyorum:)

Adsız dedi ki...

bayıldım.. şık ve mutevazı, çok ama çok güzel. biz de yarın çıkacağız alışverişe. çok faydalı oldu bilgilerin. bende böyle yapmak istiyorumm :) güle güle kullan :)

Fincan Teyze dedi ki...

sana kolay gelsin ;)
tatlı telaşlar ama çok yorucu şeyler...

Adsız dedi ki...

Merhaba mutluluklar dilerim pembe cicek işli pijamayı nerden aldınız acaba markası ne cok beğendim

gülsüm dedi ki...

Bu valizleri nereden temiz ettiniz.. Çok güzeller

Unknown dedi ki...

mutluluklar dilerim harika bir bohca güle güle kullan :))


gelin-oluyorum.blogspot.de

Yollarda Hayat Var dedi ki...

Çok güzel...Benim de nişan törenim;
http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/03/ozlem-ile-metin-in-nisan-toreni.html

Tüm ayrıntılarıyla anlatmaya çalıştım. Kız istenirken neler olur, nişanlık seçimi, acı kahve hepsini anlattım.
Blog yazmaya yeni yeni başladım, ilgi ve yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler...

kadınlar kulübü dedi ki...

yapılışını bulamazmıyız bunların acaba çok süper şeyler
kadinsak.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben sizin nişan bohcanınız cok begendim bende nişan bohcası telaşini yasıyorum tavsiyesiz icin eminönüne gidicem en kısa zamanda. bir mahsuru yoksa eger ben böyle bir bohcayı ne kadara yapabılırım :) simdiden cooooooooooooooook tesekkür ederim

Adsız dedi ki...

peki ne kadar tuttu fiyatı ne kadar komple valizle beraber

Adsız dedi ki...

benim kaynanamda görümcelerimde bana hiçbirşey yapmadılar.evimde bi iğneleri bile yok.öyle zoruma gidiyorki.bunların kıymetini bilin.

ayşe dedi ki...

bu makyaj seti içinde olan şeylerden bazılarını ben çözemedim . hani olurda gerekli bir şey varsa listeme yazmak isterim..

Adsız dedi ki...

Merhaba çiçekli pembe pijamayı nereden aldınız. Çok uzun zaman geçmiş ama merak ettim çok beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...