Pages

22 Ocak 2013 Salı

Çiçek bahçesi oturma odamız:)

Bizim evimizde salonda televizyon yok. Ben sevmiyorum misafirler geldiğinde televizyon açılıpta ses yapmasını, ya da tvyle ilgilenilmesini. O yüzden televizyon seyretmek ve akşamları geldiğimizde yorgunluğumuzu atabilmemiz için böyle sevimli bir oturma odamız var:)
Fotoların üzerine tıklarsanız büyük büyük görebilirsiniz:)



Koltuk takımları:Masko'dan

Tv sehpası: Eyüp Mobilyacılar Çarşısı
Ferforje bisiklet: vipdükkan
Mum ve mumluklar: İkea
Kalpli fenerler: Rossman
Galvaniz saksı: English Home
Perdeler: Eminönü perdeciler çarşısı


45 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

gerçekten çok şık bir oda olmuş :) zevkinize sağlık:)



begumyagci.blogspot.com

emresra dedi ki...

Gerçekten Tek Kelime ile Harika,
Güzel Günlerde Oturmak Nasip Olsun, Darısı benim gibi isteyenlerin başına :)

meri dedi ki...

tv konusunda yerden göğe haklısın.. Evini çok zevkli ferah döşemişsin tebrikler. ALLAH mutluluk versin sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok begendim çok cici çok şeker yaa çok zevklisiniz :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel ve şirin olmuş :)
Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin :)
Bende televizyon koymayı düşünmüyorum salona aynı fikirdeyiz
Sevgiler :)

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Çok güzel herşey,Allah daim etsin inşallah.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok zevkli döşemişsiniz bayıldımmm mutlulukla oturun evinizde :)

Unknown dedi ki...

çok şirin cici bir oda olmuş.
ben de misafirler geldiğinde televizyonun açılmasına sinir olanlardanım. çok iyi düşünmüşsünüz ve oturma odanız harika olmuşşşş.. güle güle oturun keyif yapın canım

Adsız dedi ki...

Cok dinlendirici bir dekorasyon olmus.Gule gule oturun

gülnur dedi ki...

Çok ciic olmuş. Sabırsızlıkla salon dekorasyonunu bekliyorum.

Grace Happy dedi ki...

cok romantık :)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Harikaaaa :) Rabbim agiz tadiyla oturmayi nasip etsin :)

Es Life dedi ki...

Çok güzel olmuş. Mumluklara, fenere ve berjere bayıldım :)
http://edawedding.blogspot.com/

Famelika dedi ki...

Çok şirin çok ferah bir oda olmuş ve ayrıca tam bir country tarzı :)

Unknown dedi ki...

çok iyi düşünmüşsün salona tv koymayarak:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

çok hoş bir oda olmuş,güzel günlerde oturun,ve birde yazmamışsınız halının markası ne,çok beğendim

the world is MinE dedi ki...

çok hoş olmuş güzel günlerde oturun :)

Unknown dedi ki...

eviniz çok romantik :) güle güle oturun...

mughetto dedi ki...

Ben tv sehpasını pek beğendim. Acaba ne kadara aldığınızı öğrenebilir miyim?

pempe gönlüm sende dedi ki...

begum; teşekkür ederim tatlım:)

emresra;amin canım, darısı başına inş istediğin gibi bir evin ve eşyaların olur:)

meri;çok teşekkür ediyorum:)

ruhinaz; çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)

sevimli mutlu huzurlu; çok teşekkür ediyorum, bence de koymamak en mantıklısı:)

bilgenin gemisi; çok teşekkür ederim:)

boşnak kızı; çok teşekkür ederim canım, darısı başına:))

sidal;çok teşekkür ederim canım:) sizin evinizde çook güzell:))

butikrabia;çok teşekkür ederim:)

gülnur; inşallah salonumuda yakında paylaşıcam, çok teşekkür ederim:)

grace; teşekkürler:))

kelebek misali;çok teşekkür ediyorum, amin inş:)

eda;çok teşekkür ederim:)

famelika;benim genel olarak tarzım hep bu:)

pretty; böyle daha samimi oluyor:)

adsız; teşekkür ederim öncelikle. halının markasına baktım şimdi carpett yazıyor. biz bütün halılarımızı avcılar yolu üzerindeki evve mağazasından aldık oradan bulabilirsiniz:)

the world is mine; teşekkür ediyorum:)

nurcan; çok teşekkürler, evet gerçekten bizim ev için en doğru kelime romantik sanırım:))

mughetto; canım tv sehpasını 300- 350 tl gibi bir fiyata almıştık:) heryerde 1000- 2000 gibi rakamlar duyduktan sonra bu rakama çok şaşırmıştık ama çok da memnun kaldık:) mağazadaki modelde taşlı kulpları vardı, parlaktı falan ben onu görünce kendime göre uyarlayıp çiçekli kulplar ve mat beyaz yaptırarak bizime eve uydurdum:)) fazla konuştum sanırım:)

Unknown dedi ki...

Her odanin resmini dort gozle bekliyorum gercekten cok guzel. Agiz tadiyla oturmak nasip etsin rabbim.. diger odalari dort gozle bekliyorum.. :)))

acemi gelin dedi ki...

ne kadar sade ve şık bir oda olmuş
mevlam ağız tadıyla oturmak nasip etsin bu arada banada beklerim
ftmgrr.blogspot.com

Unknown dedi ki...

sade ama şık işte tam istediğim gibi.fazla aksesuarlarla da boğmamışsın misss:) güle güle otur canım.

pln dedi ki...

tatlımm fotoğrafların yanına nazar boncuğu eklemelisin bence;) country tarzı tek geçerim ne kadar ferah ve güzel bi ev.inş hep mutlu günleriniz olsun:)

Serpil dedi ki...

Merhaba çok şirin ve ferah bir odaya benziyor beşya kalabalıklığı yok gibi. Fotoğrafları bölüm bölüm çekmişsiniz bir tanede uzaktan tüm odanın göründüğü foto koyar mısınız? Güle güle oturun inşallah:)

mrw dedi ki...

ayyy bak bak doyamadım ne kadar güzel bi oda bu böyle tam hayal ettiğim gibi biliyormusunuz..ben de çok istemiştim çiçekli koltuklarım olsun ama olmadı en nefret ettiğim kanepelr var odada..Rabbim size huzurla sağlıkla mutlulukla oturmayı nasip etsin..güle güle oturun inş..mutfağı ve salonu merakla bekliyorum sevgiler mwr

çağlaa dedi ki...

Çok guzeller...canım tv ünitesini hangi mobilyadan aldiniz?

pempe gönlüm sende dedi ki...

neşeligünler; çok teşekkür ederim:) hepsini paylaşacağım inş:)

acemi gelin;çok teşekkür ederim:)

tuğba;çok teşekkürler canım, mümkün olduğu kadar sadeliği seviyoruz:)

pln; canım çok teşekkür ederim:)) bende country diye tutturarak bütün evi country yaptım:)

serpil;çok teşekkür ederim:) çekmeye çalışırım ama duvarlardan dolayı tam açı bütün odayı alamadım:) böylede belli sanki neyin ne olduğu:)

mrw;amin canım. inşallah en yakın zamanda sende istediğin eşyalara kavuşursun, hem belki ozaman dahada güzelleri çıkmış olur:)

çağlaa; eyüp modesa mobilyacılar çarşısı özkaya mobilya'dan canım:)

Unknown dedi ki...

çok güzel, çok ferah olmuş, Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin, Her şey çok erinde ve güzel olmuş, hele o bisiklete bayıldım, ne kadar güzel bişey o öyle...

meryeminceyizi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

odanız çok güzel olmuş, Allah huzurunu bozmasın. bişey sormak istiyorum bende evlilik arifesindeyim kullandığınız halıyı kimisi memnun kimisi değil. sizin düşünceniz nedir

pempe gönlüm sende dedi ki...

meryemin çeyizi; çok teşekkür ederim:) bisikleti bende çok seviyorum:)

nur demirel;teşekkür ederim öncelikle. ben çok memnunum halımdan. memnun olmayan insanları dinlemiştim bende önceden ama benimki onlardan farklı. bizimki diğer shaggy halılara göre daha yumuşak ve tüy uzunluğu fazla. o yüzden çökme olmuyor üzerine basıldığında. genelde herkes basıldıkça düzleştiğinden tüy bıraktığından falan şikayet ediyor. ama benim hollerdeki yolluklarım çok fazla tüy yaparken shaggyden son derece memnunum:))

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

tek kelimeyle bayıldım!!! Tarzınız www.tasarimcininevi.com ile çok benzer, birbirinizi takip etmenizi öneririm :)

Bu arada blogu yeni keşvettim, herşey çok güzel, artık takipçinim, bana da beklerim :)

http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/

Adsız dedi ki...

Zevkine bayıldım renkler ve mobilyalar...güle oturun inşallah bu arada duvar renginiz nedir? evimde renk değişikligi yapıcam karar veremedim://

Unknown dedi ki...

çok zevkli parçalar bir araya getirilmiş harika!

pempe gönlüm sende dedi ki...

gök delindi;çok teşekkür ederim:) evet baktım dediğiniz bloga benzer parçalar var:)

adsız;çok teşekkür ederim öncelikle. malesef duvar rengini hatırlayamadım, ama ben beyaz kattırarak açtırdım rengi ilk seçtiğimiz hali koyuydu

uğurböceği;çok teşekkürler:)

mrw dedi ki...

canım ya bak bak doyamıyorum odana ,maşallah,çok beğeniyorum eşimede gösterip,bende böyle istiyrum diyorum ama tınnn:(( sakıncası yoksa kaltukların kaça mal oldu sorabilirmiyim?bide canım ya odanın avizesini merak ettim acaba rica etsem onuda çekebilir misin?
güle güle oturun inş

GüzelGül dedi ki...

harika olmus canim süperrr :))

Mein Blog/Blogum

mughetto dedi ki...

Çok uyguna almıştınız gerçekten bayıldım :) Bana da lazım böyle birşey. Hala unutmadıysanız mobilya ının ismini öğrenebilir miyim? :)

Unknown dedi ki...

ayıldımm çok zevlikisn :)

Acemi Terzi dedi ki...

Bir insanın her şeyi mi bu kadar şirin olur, pek çok kızın hayalini süsleyecek kadar güzel bir eviniz var, postları tek tek okurken şuna yorum yapayım buna yorum yapayım dedim, sonunda baktım ki hepsine yorum yapmak istiyorum, topluca yazdım ben de, ütü dolabınız, mutfağınız bu odanız hepsi birbirinden harika, güzel günlerde mutluluk içinde oturun yeni yuvanızda <3

merababenseda dedi ki...

Nasıl güzel bir oda yapmışsınız tam dinlenmelik,bayıldım ben de herkes gibi
Maşallah maşallah :)

Fransali Gelin dedi ki...

ah çocuk olunca boyle durmuyor iste bu harika seyler :) ya devriliyor ya kiriliyor ya duvarlar koltuklar çiziliyor :(

Adsız dedi ki...

Mobilya satın almadan önce gidip görülmesi gereken bir yer masko mobilya kenti, oldukça fazla çeşit var.

Unknown dedi ki...

cok zevklisin cok ince detayli dösemissin evini güle güle otur güzel günler gecirirsiniz insallah evinizde :)

http://www.gelin-oluyorum.blogspot.de/

Adsız dedi ki...

merhaba sitenize bayıldım oturma odanızın tv sehpasını çok beğendim nereden aldınız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...