Pages

8 Temmuz 2012 Pazar

Damat Nişan Bohçası

Bugün bohça götürme merasimimiz var:) Bohçalar götürülmeden önce sizlerle paylaşmak istedim. Damat bohçası için seccadeler keseler hepsi annemin ellerinden çıktı:) Hazır bohçalar yerine bu şekilde el emeklerini tercih ettik. 
Keseler ayakkabı,terlik ve çamaşırlar için dikildi.
Bakım ürünlerini bu şekilde süsledik
Çamaşırlar, terlik ve ayakkabıyı dantelli keselere yerleştirdik.
Biz bohçaya damatlık koymayı tercih ettik. Damatlık ayakkabısını da keseye koyduk.
Şasenin içine pijama takımı, gömlek, havlu ve sabunluğu yerleştirdik.
Cüzdanın kutusunu ve papyon kuşağın olduğu kutuyu da böyle kurdeleledik
Pierre cardin'in damat setleri genelde çok ağır röpteşambırlı yaşlı işi bence:) Biz bu şekilde pijama setli olanını tercih ettik. 
Herşeyi nazar boncukladık ve valize yerleştirdik:)
Benim valizimin mavisini de nişanlım için aldık. Valiz süslenince de pek şeker oldu:)
Damatlığında kılıfını kurdeleledik ve bohçalarımız hazır oldu:)

20 yorum:

GüzelGül dedi ki...

harika olmus canim ellerinize saglik bir bohca bukadar güzel hazirlanir :) bende kara kara düsünüyordum nasil yapsam neler koysak diye faydali post oldu benim icin

Mein Blog/Blogum

senem dedi ki...

ne güzelde hazırlamışsınız öyle :) mutluluğunuz daim olsun tatlım

tubitos dedi ki...

Kendi telaşlarımız geldi aklıma biz de herşeyi annemle yapmıştık, süslemeler de nerdeyse aynı =) hayırlı olsun canım

begum begum huuu dedi ki...

biz şuanda yapıoyoruz yarın biz götürüyoruz öbür gün onlar getiriyor:))))
bende böyle bi post hazırlayayım :)
herşey ççok güzel çok güzel hazırlanmış:) mutlu günlerde giyilsin inşallah :)


begumyagci.blogspot.com

Adsız dedi ki...

hepsi çok cici olmuş valiz işi çok akıllıca :) pierre cardinin damat setinin aynısını tercih etmişiz hatta aynı rengini bile :) bunlar teferruat tabiki en önemlisi huzurlu ve mutlu olmak allah mutluluğunuzu daim etsin tamamına erdirsin inşallah :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş bohçaa:)
insanın evlenesi geliyo :)

Adsız dedi ki...

gerçekten çok beğendim çoğunu da not ettim bana lazım şu aralar:)merak ettiğim valizleri nereden bulabileceğim ankara da mağazası falan var mı?

Adsız dedi ki...

Merhaba, hayırlı olsun öncelikle çok tatlı olmuş bohçanız... Ben de Pierre Cardin'in bu setini aldım ama küçük boy valize sığdı mı bu set merak ettim. Orta boy valiz götürmek istemiyorum, küçük çok şeker oluyor, sizinki de küçük boy sanırım? Pijama seti kare kutulu olduğu için sığmaz valize diye düşündüm, cevap yazarsan sevinirim :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

teşekkür ediyorum öncelikle:)
valizimiz küçük boy değildi bizim büyükde denemez ama ortaydı sanırım:) en küçük valizlere sığmaz diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler cevap için :)

Adsız dedi ki...

bu valizi ne kadara nereden aldınız acaba ve o keselerden seccade den yapıp satabilirmisiniz

pempe gönlüm sende dedi ki...

valizi real marketten almıştık ama tabi üzerinden baya vakit geçti halen varmıdır bilmiyorum. Kese ve seccadeden isterseniz yapıp satabiliriz:)

Unknown dedi ki...

Kübra hanim ömür boyu mutluluklar!
Hersey cok guzel olmus. Kese ve seccadenin fiyati ne kadar olur acaba?

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş maşallah.

Unknown dedi ki...

Bu keseleri burada görünce çok hoşuma gitmişti. Biz de diktik benzerinden çok şık oldular. çok güzel bir fikir :)bu blog çok işime yaradı..

Unknown dedi ki...

merhabalar blogunuzu yeni keşfettim cok güzel herşey allah mutlulugunuzu daim etsin sormak istedigim erkek bakım ürünleri koydugunuz kutuyu sizmi yaptınız yoksa aldınızmı eger aldıysanız nerden aladıgınızı ögrenebilirmiyim bende nişan arefesindeyim ve farklı bişeyler arıyorum sizinki dikkatimi çekti cvbınıızı beklıyorum hoşçakalın:D

Unknown dedi ki...

merhaba,ben de burda gördüm bu sepeti ama dışarda bulamadım.Çok kullanışsız ve basit şeyler satılıyordu. koçtaş'dan bir sepet aldık. kapitone saten dedikleri beyaz bir kumaşla kapladık,sepetin ağzını da güzel bir fırfırlı bir şeritle süsledik. İlerde kullanılabilecek güzel bir sepet oldu :)

Unknown dedi ki...

merhaba bakım ürünlerini koymuş olduğunuz kutunun nasıl yapıldığını öğrenebilirmiyim rica etsem...

Aslı Altundaş dedi ki...

Merhaba.
Nişan hazırlığı yapmaktayım ve keseler çok hoşuma gitti.
Bahsettiğiniz gibi yapıp satmakta mısınız? :)

Adsız dedi ki...

bakım ürünlerini koymuş olduğunuz kutunun nasıl yapıldığını öğrenebilirmiyim rica etsem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...