Pages

31 Ocak 2013 Perşembe

Büyük değişim geçiren mutfağımız:)

Evimizin eski hali gerçekten bir felaketti. Evimizin bütün detaylarıyla kendimiz ilgilenerek büyük bir değişim geçirmesini sağladık:) Evlilik kararımızın ardından en büyük gereklilik olan yuvamızı bulduktan sonra herşeyiyle bize özel olan hale getirmek için elimizden gelen herşeyi yaptık. Yorulduk, tartıştık, çok uğraştık ama şimdi ortaya çıkan sonuca baktığımda herşeye değmiş diyorum:)
Mutfağımızın eski haliyle başlıyoruz:)
İşte böyle perişan haldeydi. Geriye sadece 4 duvar kalacak şekilde herşey yıkılıp döküldü.
Mutfak dolaplarına karar vermeden önce yerleşimin nasıl olacağı en iyi hangi şekilde mutfağı kullanabileceğimiz hakkında mutfakçılardan yardım aldık. Uzun uğraşlar sonucu 3 boyutlu çizime göre kararımızı verdikten sonra artık mutfağımız yapılmaya başlanmıştı.


Mutfağımızın kapak modellerini, renklerini, seramikleri, evyeyi, kulpları seçtikten sonra ilk olarak dolapların iskeleti geldi.


Ve uzun uğraşlar sonucu hayalimdeki mutfağa ulaştım:)


104 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şirin olmuuuuşşşşşş.. kulplarına özellikle bayıldım. süper seçim..

Famelika dedi ki...

Harika :) Bayıldım !

Unknown dedi ki...

Mutfağına bayıldım.

Ben de evimi dort duvar kalacak sekilde yıkıp, yeniliyorum. Mutfak konusunda da kararsızım, kime ya da nereye yaptırdıgını ogrenebilir miyim?

En azından fikir almış oluruz.

Sevgiler

pempe gönlüm sende dedi ki...

biz yaptırdığımız yerden memnun kalmadık, sözlerini tutmadılar birçok sıkıntılar yaşadık o yüzden bizimkini tavsiye etmediğimden ismini paylaşmak istemiyorum. bence çok araştırın anlaşmadan önce mutfak da baya sıkıntı çıkıyor

Minik Atölyem dedi ki...

çok şanslısın böyle geniş ve kullanışlı bir mutfağın olduğu için. tezgahının çok olması iyi. dolaplar vintage havası katmış, ben de özellikle kulplara bayıldım. güle güle kullanın ve oturun. sevgiler :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok zevkli seçimler çok beğendimm özellikle kulpları :))

pembe mor alg dedi ki...

yerm btanem ya nasıl tatlı olmuşşş
Allah güzel günlerde kullanmak nasip etsin inş.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş.Bayıldım.. :)Allah güle güle oturmayı nasip etsin canım :)

meri dedi ki...

sana misafirliğe gelebilir miyim :) bu arada ev sizindir herhalde yoksa kirada izin vermezler böyle düzenlemelere ama çok güzel olmuş Allah mutluluk versin..

S&A dedi ki...

ay canım resmen baştan yaratmışsınız,kim der bu mutfağın bu hale geleceğini.muhteşem olmuş huzur eksik olmasın yuvanızdan :)

Unknown dedi ki...

vay vayyy vayyy diyorum harikaaaa :)

Unknown dedi ki...

Harika bir değişim olmuş.yeni tadilattan çıkan biri olarak ne zorluklar çekildiğini tahmin edebiliyorum.Ama sonunda değiyor çok güzel bir iş çıkmış ortaya

gülnur dedi ki...

Çok ttalı olmuş.istanbulda böyle bir mutfak bulmak her zaman kolay olmuyor.
Mutfak dolap detaylarını beğeindim.
Mutfağınızı ne kadar fiyata anlaşarak yaptırdınız?

GüzelGül dedi ki...

Cokkk sirrin olmus canim güle güle kullanin ev sizinmi???

Adsız dedi ki...

maşALLAH çok güzel bir mutfak cok beğendim Rabbim güle güle kullanmayı,içinde Güzel günler geçirmenizi nasip etsin inş.

ktsozler dedi ki...

bayıldım bayıldım :) huzurla oturun inşallah. benimde bir sorum olacak. bu tezgah ne diye geçiyor ve kullanımı nasıl? (hem sağlamlık hem pratiklik açısından kir leke vs.)
böyle açık renk granitlerde yok bildiğim kadarıyla o yüzden cinsini merak ettim doğrusu.

Unknown dedi ki...

Harika olmuş.Güle güle kullanın.

FERİDECO dedi ki...

Sen bu evi ne hale getirdin böyle hayran kaldım sana ve evine ellerine sağlık ve bu şahane evinde sana mutluluk dolu günler dilerim

Ezginin Günlüğü dedi ki...

Ne kadar huzur verici :) Güle güle oturun çok güzel olmuş !

ZYNP dedi ki...

çok güzel olmuş
mutlulukla güle güle kullanın

Modavesaire dedi ki...

bugün 5 çayına sizdeyim:)) ayy nasıl güzel olmuuuşş,eski hali de çok kötü değilmiş ama son hali aşık olunacak kadar güzel, benm de istediğim mutfak tarzı buydu ama malesef çorumda herşey kısıtlı, belki başka bi şehirde artık:)) bu arada perde konusunda bir yazı rica ediyorum, evindeki perdeleri tanıtıtrsan ya da arkadaşlarının,çevrendekilerin falan çok sevinirim..mutfak halının markası nedir? güle güle otur canm:))

cecilia dedi ki...

valla en çok mutfağına bayıldım, harika olmuş harika, biz yeni eve geçiş yaptığımız için mutfak müteahhitin kafasına göre yapılmıştı tabiki, böyle olunca istediğin gibi değiştiremiyorsun, bende bembeyaz yapmak isterdim mutfağımı yada kırmızı..

Thedimplee dedi ki...

Mükemmel! :) Uğraştığınıza kat kat değmiş harika herşey her detay :) Güle güle oturun..

Kırmızı-Kelebek dedi ki...

Yok böyle bi güzellik..Tam benim sevdiğim mutfak tarzı:) Bayılarak okudum. Maşallah diyelim de nazar değmesin!

pempe gönlüm sende dedi ki...

sidalcim teşekkür ederim, seninkinden şirin olmasın:))

famelika, teşekkürler:)

minik atölyem;çok teşekkür ederim, tezgah çok iş görüyor gerçekten:)

boşnak kızı;çok teşekkürler:)

pembe mor alg; çok teşekkürler tatlımm:)

yasemin;çok teşekkürler amin:)

meri; tabiki beklerim:))evet ev bizim, yoksa dediğiniz gibi olmazdı.

s&a;çok teşekkürler, sizinkinden de:))

sevimli; teşekkürler:))

gülnur; çok teşekkürler:) çok fazla hatırlayamıyorum malesef eşim ilgilendiği için o konularla, 6bin civarı olabilir

güzelgül, teşekkürler canım, kendi evimiz

adsız;çok teşekkürler:)

ktsozler; tezhahın cinsi çimstone. bize gösterilen katalogda her rengi vardı ben tabi en açık renklerden birini seçtim:) sağlık açısından ve kullanım açısından en rahat bunun olduğunu söylüyorlar, bende memnunum

mavi masal;çok teşekkürler:)

ferideco; çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

ezginin günlüğ;çok teşekkürler:)

zeynep kozan;çok teşekkürler:)

burcu; çok teşekkürler canım, beklerim çaya:)) halı ve perde yazısı yazıyım o zaman ben:) halı royal

cecilia;evet canım müteahitlere kalınca onların zevkine katlanmak zorunda kalıyosun. bizim evde 4 duvar kalmıştı geriye herşeyi kendimiz yaptırdık:)

dimpleinlove; çok teşekkürler:)

kırmızıkelebek; çok teşekkür ederim, çok sevindim:))

meltem; evet:) nerden bildin?

smyrnian dedi ki...

harika olmuş :))))

asyaka dedi ki...

Mühendis kızımızın ablası dediki kardeşim eviyle ilgili çok uğraşıyor çok ilgileniyor biz de merak ettik blogu varmış geldik baktık:)Maşallah ya Allah huzurlu güzel günlerde oturmak nasip etsin çok güzel olmuş herşey:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

smyrnian; çok teşekkürler:)

asyaka; aman efendim çok teşekkür ederim:) hoşgeldiniz:) böyle uzaktan bakmakla olmaz, evime beklerim bigün:)

gırla fikir dedi ki...

baktıkça içim açıldı. istediğim herşeyi neredeyse gördüm senin mutfağında :) rabbim ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin.hazır görmüşken bir iki şey sorayım canım.dolapların masif ahşap mı ? ben evimin neredeyse tüm odaları için beyaz masif ahşap düşünüyorum ama temizliği beni korkutuyor,tecrübelerini merak ediyorum
bir de sanırım cam ocak kullanıyorsun,onun temizliği yda leke tutması konusunda bir sıkıntı yaşadın mı bende cam ocağa karar verdim ama emin olmak istiyorum

pempe gönlüm sende dedi ki...

gırla fikir; çok teşekkür ederim öncelikle:)
evimdeki bütün mobilyalar ve mutfak dolapları lake. Masif ahşap konusunda çok bir bilgim yok malesef. Ama lakeden çok memnunum. Benimkilerin hepsi mat renkte boyalı o yüzden hiç toz tutmuyor ve göstermiyor. Tabi nazik olmak gerekiyor kolay çizilebiliyor. Cam ocak gerçekten zorlayıcı. En ufak bir leke üzerinde kalabiliyor. Elinden su damlasa bile leke oluyor. Ama tabi bu diğer ocaklarda da geçerli. Temizliği kolay ama sık sık silmek ve dikkat etmek gerekiyor. Temizliğide pisliğide çok gösteren bir ocak:) Gene olsa gene alırım ben diğer ocakların görüntüsünü sevmiyorum. Bunu bir kez silsen parıl parıl oluyor şık görünüyor:)

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Çok çok beğendim,insanın içi açılıyor baktıkça.En mutlu günlerini geçir inş evinde ve mutfağında:)

feyza dedi ki...

Evinle ilgili postlarını çok beğendim, çok zevkli tercihler yapmışsın, Allah güle güle oturmayı nasip etsin :)

Unknown dedi ki...

maşallah maşallah ne güzel mutfak.herkez gibi bende beğendim ama şanslısın istanbulda böyle geniş mutfak piyango gibi bişi:) kulplar harika country tarzını bende çok seviyorum.güle güle ağız tadıyla yemek yap canım

mavii dedi ki...

Allah gonlune gore verdi canim cok guzel hersey bereketi eksilmesin hep pasta borrk koksuun;)

üzüm kuşu dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş beyaz romantik mutfaklara bayılıyorum

mrw dedi ki...

gerçekten muhteşem bir mutfak olmuş..insan vakit geçirirken hiç sıkılmaz sanırım burada..herşey çok ince düşünülmüş zekle seçilmiş belli..güle güle sağlıkla keyifle güzel mamalarla oturun inş..yerde soğanların olduğu kovalar büyükmü? boyutunu seçemedim de? nerden aldınız acaba?

Unknown dedi ki...

valahi tebrikler
süper olmuş bayıldım, güle güle oturun;)

buarada blogumda ilk çekilişim var katılımın beni çok mutlu edicektir;)

http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

Gök Delindi Tasarım Yağıyor dedi ki...

Tüm diğer seçimlerin gibi müthiş olmuş, masal gibi. Yeni mutfağınızda hep neşeli günleriniz olsun :)

fundaModa dedi ki...

bayıldım bayıldım valla;))

hayal dedi ki...

canım bayıldım mutfağına zevklerimiz o kadar benziyor ki anlatamam.Bende bir pembe hastasıyım senin gibi..güzel günlerde oturun ağzınızın tadı hiç bozulmasın:)

samsun havası dedi ki...

bende çok beğendim gerçekten bunu çizmeside zor iştir heralde..

Unknown dedi ki...

her detaya bayıldımm çok zevklisinnn :)
o hasır amerikan servisinden bende aldımj geçenlerde ikeadan bakalım nereye koyucam :)

Adsız dedi ki...

harika bi eviniz var masaallah. cok kucuk bi ayrinti ama cauntry tarza parkeler acik renk beyaz gri oluyo kendiniz yaptirdiginiz icin soluyorum bence koyu renk kasvetlestiriyo o masumlugu ama eminin guzel bi nedeniniz vardir tercih etmemenizde:))

Özgür Tatlar dedi ki...

ne guzel olmus.gule gule.oturun.

ebrununmutfagindan dedi ki...

mutfagin harika seni mimledim sayfama gel cevapla soruları

withlovemt dedi ki...

Merhabalar.
Tarafımdan mimlendiniz (^,^)
http://mlovet15.blogspot.com/2013/01/mim.html

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Senin yaptıklarını not alıp nişalım gelince önerilecekler listesine eklemekten yoruldum :) bayıldımmm

withlovemt dedi ki...

mim sevmeyenlerin sayısı artınca mim kaldırıldı. bilginize (^,^)

ilkmuh dedi ki...

tek kelime "bayıldımmmmmmm"

uur bocee dedi ki...

Harika olmus eski halini görünce inanamıyor insan :) bayıldım bayıldım.. Cok zevkli bir hatınmussun :) bundan sonra takipteyim seni güzelliklerini bol bol inceliycem :)

Gurme Şirine dedi ki...

kesinlikle çok güzel bir mutfak olmuş...
insan bu mutfakta hiç sıkılmaz :))
güle güle kullan canım...
keyifli yemekler yapman dileğiyle :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

krmızı evin cadısı;çok teşekkür ederim, çok güzel bir dilek:)

feyza;çok teşekkür ederim:)

tuğba; ev bakarken hep mutfağı büyük olsun diye aramıştık kısmetimize böyle oldu:) çok teşekkür ediyorum:)

mavii;çok teşekkürler canım:)

cemre; çok teşekkürler:)

mrw;çok teşekkür ediyorum:) onları ikeadan aldım, aslında saksılar ama ben bu şekilde kullanıyorum:) çok fazla büyük değiller biz iki kişi olduğumuz için patates soğanıda çok almıyorum:)

pretty; çok teşekkür ederim, katılacağım:)

gökdelindi;çok teşekkür ediyorum:)

funda;çok teşekkürler:)

hayal;çok teşekkür ederim:)

samsunhavası;çok teşekkürler, pek zor değil autocadde de hallediliyor:)

uğurböceğim;çok teşekkürler:) bende sürekli yerini değiştiriyorum onun:)

adsız; hangi koyu renk parkelerden bahsettiğinizi anlamadım?? salonumuzda çok açık renk parke kullandık. hol mutfak banyoda ise gene en açık renklerden granit tercih ettik. mutfaktaki fotoğraflarda ışık yetersiz olduğundan biraz koyuda gözükse öyle değil beyaz kadar çiğ olmayan krem rengi. diğer odalarında laminatlarını değiştirmedik yeni olduğu için. salonum kadar açık renk olmasada onlar da koyu renk değil


özgür tatlar;teşekkürler:)

ebrunun mutfağı; mimlerden pek hoşlanmıyorum, teşekkürler

mlovet;teşekkürler

iki şehir bir meryem;teşekkür ederim:))

ilkmuh; çok teşekkürleeer:))

uur bocee;bizim evin eski halini bilenler tamamnını görünce inanmakta zorluk çekiyor gerçekten:)

belmut dedi ki...

bi insanın evinin her odası her köşesi mi güzel oluuurrr <3 maşallah güzel günlerde oturmaya kısmet etsin allah.her ayrıntını sömürdüm resmen ve eşimin başının etini yiyorum keşke biz de böyle yapsaydık die :D kısmet kendi evimize artık :)

Unknown dedi ki...

Mis gibi olmuş! Mis gibi yemekleri, tadınız kaçmadan yiyin :) Güle güle eskit!

Unknown dedi ki...

Cok guzel gercekten bayildim. Tecrubelerinize ihtiyacim var cunku cok kararsizimmm :(((

tubitos dedi ki...

ayyyy muhteşem ötesi olmuşşş. biz de yazın annemin mutfagına böyle bir değişim yaptık beyaz hakkaten çok ferah oluyor ya

hacer dedi ki...

çook güzel olmuş güzel günlerde oturun:)

Unknown dedi ki...

blogunu bugün kesfettim..hayran kaldim mutfaga nasil güzel bisi buuu ne kadar zevklisin ayyy bayildim

Adsız dedi ki...

mutfağınız çok güzel çook sevimli olmuş :) allah evliliğiniz de evinizde her daim mutluluk versin inş :) çeyiz hazırlığında biri olarak resimde görünen popcorn kaplarını nerden aldığınızı sorsam :) duygu..

mrw dedi ki...

aaa demek o güzel kovalar ikea dan öylemi? ayy çok sevdim sanırım onlarla aynı desen kutularınızda var yanılıyormuyum? dolabınızda gördüm o kutulardamı ikea?
fikrinize talibim izninizle sevgiler
mrw

acemi gelin dedi ki...

harika ötesi bir mutfak olmuş acaba bir kaç resmini kopyalayabilirmiyim bende mutfağımı yenilemek istiyorumda beğendiğim mutfak resimlerini pc de dopluyorum

ny12da dedi ki...

Güle güle kullanın demek kalmış bize :)
O mutfaktaki sohbetler de yemekler de şimdi daha lezzetli. Her gün bu lezzet daha da artsın, dileklerimle.

Hatice dedi ki...

Ba-yıl-dım =) En güzel yemeklerinizi pişirin. En güzel anlarınızı yaşayın =)paylaşımlarınız için çok sağolun ya esirgeseydiniz? =)

Adsız dedi ki...

gerçekten evin tam bir bütün olmuş.herşey çok güzel güle güle oturun inş :)

pln dedi ki...

cnm yine nazar boncuğu koymamışsın amaa:) evindeki herşey tam aklımdaki gibi en ufak ayrıntısına kadar hayalimdeki evi yaratmışsın ya bu kadar olur.umarım hep çoook mutlu günleriniz olur..

Dekor Opucugu dedi ki...

nerden nereye diye buna derler sanırım :) Gerçekten çok hoş bir değişim olmuş, güle güle oturun :)

mughetto dedi ki...

Tezgah hariç tamamen hayallerindeki mutfak :) ben tezgahı ahşap istiyorum :)

Melis's world dedi ki...

Son haline bayıldıııım:)

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş mutfağınız, özellikle bayanların evde en çok vakit geçirdiği yer olarak düşününce böyle bir değişim neredeyse şart, bu arada halınız açık renk sorun olmuyor mu?

meryeminceyizi.blogspot.com

Hatice dedi ki...

Gelinliğinizi de çok merak etmekteyim bir de =)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Harika masallah super olmus bayildim baska ne yazabilirim ki :) Tekrar mutluluklar canim :)

Adsız dedi ki...

bayıdımmm evinize herşey harika güle güle oturun bir süredir sizi sessiz takip ediyorum. salonuda görmek istiyoruz çok merak ettim sevgiyle kalın:))banu

Saadet dedi ki...

hem zevk hemde özen biraraya gelince böyle başarılı işlerin biraraya gelmesine şaşırmıyorum..Güle güle eskitin inşallah:)

Pamuk Prenses dedi ki...

nişan arefesindekii bohça idolüm sendin şimdi ev konusunda oldun :) çok güzel bir zevkin var doğrusu..
bu arada seni mimledim :)

Unknown dedi ki...

Seni sürekli takipteyim canım evin eşyaların çok güzel
İnşaAllah bu güzellikte ömür boyu mutlu ve huzurlu yıllar geçirirsiniz

Şerife dedi ki...

kendimi evim şahane programında hssettim :) çok güzel olmuş zevkine bayıldım

Adsız dedi ki...

cok güzel olmuş güzel günlerde güzel sofralarda oturun inşallah

Selcen dedi ki...

çok çok güzel, mutlulukla oturursunuz inşallah. Her ayrıntı çok zevkli...

Adsız dedi ki...

bu kadar mutfak yorumunda sonra ben de nihale ve peçeteliğinin çok tatlı olduğunu söylemeliyim:D nereden sorabilir miyim?:)

makyajlı kareler dedi ki...

çok güzel sıcacık bir mutfak olmuş. insanın girince çıkası gelmez. bayıldım:)

Gurme Şirine dedi ki...

canım merhaba minik atölyen blog sahibesi buluşma ayarlıyor gelmek istersen link veriyorum...

http://minik-atolyem.blogspot.com/2013/02/bugun-benim-dogumgunum-dolayisiyla-bir.html#comment-form

yenigelinceyizi dedi ki...

bloğunu zevkle okudum bi pembe delisi olarak seni nasılda bulamamışım şimdiye kadar:)
mtluluklar canım

Beniyisimi dedi ki...

Sonuç harika olmuş :)

Unknown dedi ki...

Sadece değişim demek haksızlık olur.En ince kadar özenle,zevkle seçilmiş,icinde yaşayanların naifliğini,duru güzelliğini yansıtan bir mutfak görüyorum ben.Sağlıkla,sıhatle,nefis yemek kokuları eşliinde kullanmanız dileğiyle...

Unknown dedi ki...

inanılmaz gerçekten bayıldım halıda nazar boncuğu olmuş sadece..... tebrikler...

GigiNin Dünyası dedi ki...

Mutfağına bayıldım garika olmuş aynı benim istedğim gibi allahım banada nasip eder inş böyle mutfak :) güle güle oturmanız dileğiyle

EBRUCA RENKLER dedi ki...

EMEK OLMADAN HİÇ BİR ŞEY OLMUYOR AZMİNİZE VE ZEVKİNİZE BAYILDIM.

KIZLARA ÇEYİZLİK dedi ki...

Tarzına,zevkine bayıldım her şeyinizi güle güle kullanın.
Saygılar.

Adsız dedi ki...

bende bayıldım güle güle oturun inşallah

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

of kalbim sıkıştı. bu mutfak benim de hayallerimdeki mutfak! aman aman maşallah diyorum :) zevkini tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

çok zevklisin her oda birbirinden güzel bizimde evimiz yeni yapılıyo mutfağını çok beğendin resmini alabilirmiyim dilek

Seyyah Aile dedi ki...

Eski hali de güzelmiş. Ama yeni hali daha hoş tabii ki. Ben de senin gibi country tarzından hoşlanıyorum. Ve english home örtüleriyle bambaşka oluyor :) Hayırlı uğurlu olsun yeni mutfağın. Takibindeyim artık, bu arada bana da beklerim :) whiteglaze.blogspot.com

Adsız dedi ki...

COK BEGENDIM MUTFAGINIZI. HATTA ESIMLE GORUNCE BAYILDIK DESEK DAHA DOGRU OLUR SİZDEN BİR RİCAM VAR MUTFAGINIZIN GENISLIGI NE KADAR BEN DE SAGLI SOLLU DEGERLENDIRMEK ISTIYORUM ANCAK SIZIN GIBI GENIS DEGIL COK MU KAPATIR BILEMIYORUM

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Mailinde bir sorun mu var? Mail gönderdim ama teknik sebeplerden ulaşmadı diye mail aldım.
Bilgine

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Çok güzel bir mutfak olmuş. Afiyetle yemekler yapıp, ağız tadıyla yiyin inşallah...

Adsız dedi ki...

merhaba mutfak masanızı nereden aldığınızı öğrenebilir miyim? Şimdiden teşekkürler huzurla oturun:)

Dilek dedi ki...

çok zevkli çok uğraştığın belli mutluluklar diliyorum senden ricam salaon ve mutfaktan bikaç resim kopyalayabilirmiyim

Adsız dedi ki...

Şimdi mutfağın eski ve yeni halini eşime gösterdim.Harika diyeceğim,diyemiyorum.Mükemmel diyeceğim az kalır.Ellerine sağlık.Nazar değmesin diyorum.Maşallah diyorum :)

Unknown dedi ki...

merhaba bende mutfağını ve bloğunu çok beğendim mutfak dolapların rengi cinsi tam olarak nedir öğrene bilirmiyim

Adsız dedi ki...

mutfak köşenizi yaptırdınızmı? ne zaman yayınlamayı düşünüyorsunuz?

Adsız dedi ki...

ohhh çok harika olmuş mutfağınız güle güle kullanın. bir şey soracağım acaba özel olmaz ise yaklaşık ne kadara yaptırdığınızı öğrenebilir miyim ?

cek dedi ki...

Merhaba
Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.
Biz de bir daire alacağız ama 2ev arasında kaldım ciddi fiyat farkı var. Mutfak aynısı sizinkiyle.
çift taraflı olmalı ki eşyalar sığsın rahat edelim tezgahta.
ama sizin mutfağın genişliği kaç cm acaba yazar mısınız karar vermeme yardımcı olacaktır.
teşekkür ederim.
Allah herkese gönlündeki evi yuvayı nasip etsin inşşalah.

Adsız dedi ki...

insan tüm gün o masada oturup mutfağını izleyebilir:-)benim size bir sorum var:mutfak tezgahınızın modeli,cinsi,rengi(kremmi beyazmı) ve kullanımı hakkında bilgi alabilirmiyim?sıcak soğuk tencere vs.. kondugunda zarar görüyormu,her deterjan rahatlıkla kullanılıyomu?şimdiden çok teşekkür ederim.

yucwil dedi ki...

Merhaba merakla sormak istediğim birşey varki mutfağınızdaki yemek masası ve sandalyeler nerden? onlarıdamı özel yaptırdınız?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...