Pages

8 Mart 2012 Perşembe

Kadınlar günü çeyiz alışverişi:)

Ne kadınlar günüymüş yahuu en çok bana yaradı sanırım:) Kozmetikler dışında çeyizime de katkısı oldu günümüzün:) Vatan'ın %25 indiriminden faydalanarak uzun zamandır almak istediğim özelliklerini çok beğendiğim mutfak robotuna kavuşmuş bulunuyorum:) Buz kırma özelliğinden tutunda hamur açma jülyen doğrama gibi birçok fonksiyonu bulunuyor:) Araştırdıklarım arasında en fonksiyonlu ve ergonomik olduğuna karar verdiğim robot buydu:) Umarım memnun kalırım.. Varmı aranızda kullanıyor olanlar?
Birde bu dondurma kaselerinide aldım:) Çok tatlılar değil mi:)


16 yorum:

Pembe Kabuk dedi ki...

;) hayat sana güzel valla...gülerek kullan canım...

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

dondurma kaselerine bayıldım:) nerden acaba?

Petrl dedi ki...

güle güle kullan canim.. bende almak istedigim bitane robot var . bi kere alayim tam alayim diyorum cok kaliteli oldugu icinde pahali..
zamani geldiginde almayi düsünüyorum cnm sevgiler

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

nası yaniii sonunda aldın mı kargo filan almam demiştin :)
hadi bakalım ne buzları kırıcaksan onunla:)

sewooo dedi ki...

markası ne canım?özellkleri çok iyiymiş.güle güle kullan

yeni hayat dedi ki...

bence de piyasadaki en işe yarar en iyi robotu almışsın canım güle güle kullan;) dondurma kaselerin de pek şirin afiyet olsun şimdiden;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

pembe kabuk; teşekkür ediyorum canım:))

küçük mutluluklar;teşekkür ediyorum:) daybuyday sitesinde testrut markasından:)

petrolmavisi;bunuda tavsiye ederim canım hakkında hep iyi yorumlar okudum, her özelliğide var:)

şantiyeningülü; kaçıramazdım bu fiyatı:) kargosu ücretsizdi zaten, bide iade koşulları gayet iyiydi bi sorun çıkarsa değiştirme yada iade etme şansım var ama inş çıkmaz:)

sewoo; braun canım markası, teşekkür ediyorum:)

yeni hayat;teşekkür ediyorum canım ya:) inş gerçektende güzeldir robotum:)

hayatreceli dedi ki...

süperr çeyiz alışverişi çok zevklidir kendi evin için almak harika bi duygu hepsini güle güle kullan canım mutlu günlerde:)

sevgiler...

pempe gönlüm sende dedi ki...

reçelim; gerçekten de öyle:) hepsini yeni hayatımda kendi evimde kullanıcağımı bilerek alışveriş yapmak inanılmaz bir duygu:) teşekkür ediyorum:)

belmut dedi ki...

aaa inanmıyorum bu kaselerden ben de aldım :)) hem de 2 adet sırf 10 tl lik hediyeyi değerlendirebilmek adına :p bide dondurma kepçesini aldım ;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

belmut; gerçektenmi:)) zevklerimiz ortakmış canım o zaman:)

Adsız dedi ki...

tam mutfak robotunun markasını soracaktım ki braunmuş okudum yorumlarda. Ben de uzun zamandır blender araştırması içindeyim olmadı robotla işi çözeyim çünkü jülyen doğrama öz bile var dedin beni cezbettin :D Güle güle kullan bu aradaa

pempe gönlüm sende dedi ki...

sj; canım bunda çok özellik var ve diğer robotlar gibi hantal yada büyük değil hiç:) blender olarak parçasını ayrı kullanabiliyorsun mesela:) bakalım kullanınca da memnun kalıcakmıyım:)

sema dedi ki...

aman da aman ne güzel çeyizi varmış benimle evlenirmisiniz:)) çeyizle alakası yok he:))iyi günler de kullanın..

Hestia dedi ki...

bloguma hoşgeldin tatlım:)
Ben kullanıyorum braun'un bu serisini yeni evliyim ben de 5 ayı bitirdik, çok fonksiyonel, sağlam ve güvenilirler.Ben hamur açma ve buz kırma özelliğini henüz kullanmadım ama blendrı özellikle mercimek çorbası yaparken çok faydalı oluyor , sıçratmadan yapılabiliyor:) bUarada yaşıtız sanırım:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

sema; teşekkürler canım:)) beğenmene çok sevindim:)

hestia; aa yaşıtmıyız ne güzel:))ayy çok sevindim robottan memnun olmana:) bende zaten böyle yeni evli kullanan birinden yorum bekliyordum:)) sen beğendiysen bende beğenirim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...