Pages

1 Eylül 2012 Cumartesi

Geri sayım başlasın:)

Bu güne kadar hiç kaç gün kaldı diye düşünmemiştim, evet tarih sürekli aklımda, zihnime yerleşmiş durumda 30 Eylül 30 Eylül diye iç sesim susmuyor olsa da dile getirmiyordum.Ama artık geri saym başlasın,tam bir ay sonra evleniyorummm:)
En yoğun zamanlarımı yaşıyorum, ama mutluyum:) Evimiz artık hayalimdeki haline ulaşmaya başladı:)
Kına gecem için bu güzel mekan ayarlandı:)
Çeyiz düzmeye küçük parçalardan başlayıp büyüğe doğru gidiyordum. Karar vermek benim için çok zorlu da olsa büyük parçalarda tamamlandı artık:) 

Gelinliğim emin ellerde dikiliyor,bende provalara gidip duruyorum:) Genelde bir yada iki provaya çağıran moda evlerinin aksine ben sürekli provaya gitmek gelinliğimin her aşamasını görmeyi tercih ediyorum, bu yüzdende gelinliğim için özel terziyle anlaşmayı seçtim:)  




Perdelerimiz bile takıldı:) Hepsi çok güzeller, Eminönü Öztaş Pasajını perde bakanlar için şiddetle öneriyorum.
Davetiyelerimiz basım aşamasındalar. Davetiye için söz kataloğu diye bir şey varmış. Şiirlerden tutun da karikatürlü yazılara, dualara kadar çok ilginç alternatifler var. Biz tabiki en sadesini seçtik:) 
30 Eylül'de bu masada biz imzalarımızı atıyor olacağız inşallah:) 
İşte ben böyle haller içindeyim:)

33 yorum:

limpiadora dedi ki...

herşey yolunda gözüküyor =) Bundan sonrası da sorunsuzca akıp geçsin canım

Dilekce.. dedi ki...

hadi hayırlı olsun öyleyse.. mutluluklar :))

Serpil dedi ki...

çok az kalmış heyecan dorukta olmalı. Allah kolaylık versin. Sakıncası yoksa kına gecenin ve nikahın yapılacağı yeri öğrenebilir miyim? mekan çok şık gerçekten:)

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Allah (c.c.)daim etsin canım. Düğün ve evinin postlarını merakla bekliyorum :)

sema dedi ki...

Allahim o eve kavgasız kazasız belasız girmeyi nasip etsin canım....

Hatice dedi ki...

Siz böyle paylaştıkça soracak sorularım birikiyor =)
İlk önce yemek takımının markası?
İkinci olarak mobilyalarınızın fiyatı?
Üçüncü olarak da düğün mekanının yeri?
Merakla bekleyeceğim cevapları =)
VE her şeyin gönlünüzce olduğu mükemmel bir evlilik hayatı diliyorum size =)

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

allah kolaylık versin.mobilyana bayıldım.nerden acaba?

Unknown dedi ki...

insan,düğün günü herşey öyle kusursuz olsun istiyor ki;öncesinde koşturmaktan hal kalmıyor :))
herşey çok güzel görünüyor,şimdiden mutluluklar

düşlem dedi ki...

Çok tebrik ederim, her şey gönlünce ve mutlulukla olsun :) Kına ve düğün mekanlarının isimlerini merak ettim, neresi acaba?

A. Büşra dedi ki...

Tatlı telaşlar güncesi... :)

Neredeyse bir yıl önce aynı duygular, aynı telaşlar bende de vardı. Ve aynı heyecan öylece kaldı.

İnşallah sende eşin de heyecanını hiç kaybetmezsin. Musmutlu olun, öyle kalın... :)

GüzelGül dedi ki...

canim baya az bir süre kalmis :)ins hersey istedigin gibi olur

Mein Blog/Blogum

_ayca_ dedi ki...

Allah tamamına erdirsin, sonuna kadar sorunsuz gidin inşallah :) az kalmış , en eğlenceli zaman :) bana o 1 ay hemencecik geçti gibi gelmişti :)

FERİDECO dedi ki...

Sana bolca kolay gelsin canım herşey gönlünce olsun

Syhn dedi ki...

oh oh ne güzel Allah utandırmasın ;)
çok az kalmış!

Shimizu Zen dedi ki...

Hayırlı olsun, bu telaşı en stressiz şekilde atlatırsınız inş. Mobilyaları çok beğendim acaba daha ayrıntılı fotoları var mı :( Burda yayınlamak istemezsen mail atabilir misin bana :(

Unknown dedi ki...

evin çok güzel olacağa benziyor:) kına salonunu da çok beğendim herşey gönlünce olsun:)

Unknown dedi ki...

Allahüteala tamamına erdirsin herşeyi içinize sindirsin ömür boyu mutluluklar tatlı heyecanlar yaşayın inşallah ,sevgiler

Kelebeğin Günlüğü ... dedi ki...

Allah gönlünüzdeki ağız tadıyla yaşamanızı nasip etsin :)Detaycı yaklaşımınızdan sizden de böyle bir düğün beklenirdi doğrusu :) Birkaç gün önce blogunuzu keşf ettim ve çok eğlenceli gördüğüm için bende bugün blog açtım :) :) :) İlk adımım da habersiz de olsa beni teşvik ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim :) Bloguma beklerim

Unknown dedi ki...

harika heyecanlar.. tadını çıkarrrrr.. nasıl geçtiğini anlamayacaksın. ben 1 ay kaldığında ne hallerdeydim (o zaman rahat oluyormuş cidden) of şimdi bir haftadan az kaldıııııı..

sewooo dedi ki...

en heyecanlı günler:)

cicibiciseyler.com dedi ki...

canım mutlulugunuz daım olsun herşeyıyle cok guzel bı dugun olacagı kesın..
ee gelınde guzel daha ne olsun..;)

gırla fikir dedi ki...

canım.rabbim hep mutlu etsin sizi.bloğumu açtığım günden beri tanıdığım.çeyiz paylaşımlarımızı takip ettiğimiz ortak bir amaç için uğraşan arkadaşlar tek tek evleniyor. kobican evlendi,sewoo evlendi,pembemoralg evlendi ayrı ayrı mutlu oldum hepsi için.sanki aramızda kan bağı varmış gibi,çok özel şeyler hissettim.dua ediyorum senin için.herşey yolunda gitsin diye.bunun karşılığında istediğim tek şey düğün fotoğrafların :) bizide ihmal etme merak ediyoruz ne nasıl olacak diye

karakoyununprensesi dedi ki...

canım herşey çok güzel görünüyor.umarım mutlulukla muradına erersin:))) bu arada çok geç oldu ama kusura bakma nolur.. karakoyununprensesi@hotmail.com'a mail atabilirsin ;)

Unknown dedi ki...

perdene bayıldım. benim de düğünüm hidiv kasrı'nda olmuştu. mutluluklar diliyorum şimdiden.
bloğuma beklerim.
sevgiler
bebeko-elc.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Oy okuyunca bir telaşlandım, ben kararsızlıkta lider olunca çok geç karar verdim oyalandım mobilyalar haftaya geliyor, ve perdeler, ve halılar, ve evden eşyalarım ve temizlik:( sonraki hafta düğün, nasıl olacak bilmem!

Unknown dedi ki...

ayy bir ayy mıı :):) Ne güzel :):) Rabbim Mutluluğunuzu daim etsin inşallah :) Ama ben kına yeri mobilyacın ve düğün yernini sormak istiyorum? Neolur cevapsız bırakmayın
sevgiler
:)

sevda s. dedi ki...

Görseldeki herşeye bayıldım, mutluluklar, Allah herşeyi gönlüne göre versin :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

limpiadora çok teşekkür ederim inşallah sorunsuz atlatırız:)

dilekçecim çok teşekkürler:)

serpilcim beğenmene çok sevindim:) kına gecesi mekanı gönül davet, düğünümüzde beykoz koru tesislerinde olacak inşallah:)

bilgenin gemisi hayırlısıyla atlatabilirsek herşeyi inş paylaşırım:)

semacım aminn inşallah:)

haticecim çok teşekkür ederim öncelikle:) yemek takımı karaca,mobilyaların fiyatını söylemiyim çünkü alacağın parçalara ölçülere modele göre değişebilir istersen mobilyacımızın iletişim bilgilerini verebilirim.. düğün mekanımız da beykoz koru tesisleri:)

küçük mutluluklarım canım mobilyalarım özel yapım, çamlıcada mobilyacılar çarşısında bir mobilyacıya yaptırdık

duygucum çok teşekkür ederim:) gerçekten de öyle mükemmellik uğruna baya yoruluyoruz:)

düşlemcim çok teşekkürler:) kına gönül davet düğün beykoz koru tesisleri

büşracım canım aminn diyorum öncelikle:) inşallah sizin gibi heycanımızı hiç kaybetmeyiz, mutluluklar

guzelgul inşallah canım:)

ayçacım çok az kaldı gerçekten ve o kadar hızlı geçiyorki inanamıyorum:)

feridecocum çok teşekkür ediyorum:)

syhn evet canım çok az kaldı, gittikçe azalıyor:)

shimizu canım teşekkürler:) mobilyalar için mail atabilirim, burdada yakında paylaşırım:)

evimbenim atölyem çok teşekkür ediyorum canım inşallah herşey güzel olur:)

büşrakatı çok teşekkür ederim canım amin:)

kelebeğingünlüğü beni hemen çözmüş olmana çok şaşırdım öncelikle:)) gerçektende çok detaycıyım:) benim teşviğimle güzel paylaşımlar yapılacaksa ne mutlu bana:)) sevgiler

sidalcim seninde düğünün geçti bile:)) inşallah herşey gönlüne göre olmuştur, çok mutluluklar bundan sonrası için

sewoocum sorma sorma:))

cicibici canım çok teşekkür ederim:) seninkine ne kadar az kaldı dimi:) inşallah herşey çok güzel geçer:)


pempe gönlüm sende dedi ki...

gırlafikir canımm çok teşekkür ederim duanı eksik etme gerçekten çok ihtiyacımız var.. bende aynı senin gibi hissediyorum tanımasamda düğünlerine gitmesemde en yakın arkadaşlarım evleniyor gibi hissediyorum bugün şunun düğünü var kınası var diye aklımdan geçiriyorum:)

karakoyununprensesi canım çok teşekkürler öncelikle:) sana aslında mail attım ama sanırım bir hata vardı adreste..

bebek çok teşekkür ediyorum canım beğenmene sevindim:)

pembe evren canım benim yaa ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum. inan bende senin gibiyim aşırı kararsızım çok erken başlamamıza rağmen az zaman kaldı ama bizimde hala eksiklerimiz var. inşallah ikimizde hayırlısıyla sorunsuzca atlatırız herşeyi:)

esracım şuanda bir aydan bile az kaldı düşün sen bendeki telaşı:)) düğün yerim beykoz koru tesisleri. mobilyacım ise çamlıca mobilyacalar çarşısında.

sevdacım çok teşekkür ediyorum:)

elma kurdu dedi ki...

ne güzel herşey maşallah diyelim

Unknown dedi ki...

çok güzel haller içindesiniz Allah bozmasın tamamına erdırsın hayırlısı ıle..

Pembe Kabuk dedi ki...

az kalmis :) hazirlar harika! ev ve dugun postlarini heyecanlabekliyorum...kolayliklar!

emresra dedi ki...

Gerşeyiyile Tam Anlamıyla Güzel Olacak, Düğünüz, Eviniz.. Rabbim Hayal Eden Herkese nasip Eder İnşaAllah..

Mobilyacınızın Adresini adını İletebilirseniz Çok Sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...