Pages

30 Temmuz 2013 Salı

Ramazan Sofraları

Ramazan boyunca misafirlerim eksik olmadı diyebilirim:) Hem göze hem mideye hitap edip misafirlerimizi memnun edebilmek için biraz fazla özen gösterenlerdenim ben. İnstagramda aktif olarak paylaşımlarda bulunuyorum, blogdada görmek isteyenlerden çok fazla mail alıyorum işte bu post onlar için:) İnstagramda takip etmeyenler varsa beklerim:) pempegonlumsende yazdığınızda karşınıza çıkıyorum:)
 Katlı kurabiyeliği peçeteyle takım kaplama fikri çatı katı ilkaydan:) Masamda kullandığım peçeteyle kaplayarak hoş bir uyum elde ettim.
Yufka kaseleri çok ilgi çeken ve beğenilen yemeğim oldu:) Sofranın yıldızı oydu diyebilirim:)
Kaselerin içinde tavuk salatası var. ( Haşlanmış didiklenmiş tavuk, turşu, göbek, yoğurt, mayonez) Muffin kalıplarını ters çevirip yuvarlak olarak kestiğim iki katlı yufkayı yerleştirdim ve fırında kızarana kadar pişirdim.
Yemek takımı: Emsan
Çatal bıçak takımı: Karaca
Masa örtüleri: Pudra rengi olan madame coco, krem rengi olanlar eminönü
Kadeh takımları: Paşabahçe
Peçeteler: Bim ve papia
Kalp tabaklar: Şirinevlerde bir züccaciyeden

12 yorum:

adaşehir dedi ki...

Ellerine sağlık :)

Aktuelmoda dedi ki...

Harika görünüyor masaların,ellerine sağlık canım,sofranızdan bereketiniz eksik olmasın..

Labor of Love dedi ki...

Sofra müthiş gözüküyor maşallah. Masa örtünüze ayrıca bayıldım...

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba canım,
Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim.
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ellerine sağlık.

Swotpisces dedi ki...

wowwww yufka kaseleri iyi fikirmiş... elinize sağlık, sofranız harika...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis bir masa ve menü olmuş..Davetliler çok şanslı..

Unknown dedi ki...

Şahane bir sofra, elllerinize sağlık, bereketli olsun.

Unknown dedi ki...

sunumlarin hercekten cok gos.ellerine saglik

Esra dedi ki...

hepsi şahane... masa düzeni, yemekler, uyum... ellerinize sağlık...

FERİDECO dedi ki...

Çok şahane bir sofra canım ellerine sağlık Ramazana yakışmış bu sofra

Unknown dedi ki...

Sunum harika, yemek takımın, masa örtün, her şeyin çok güzel.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...