Pages

26 Ağustos 2011 Cuma

Hoşgeldim:)



Yazma sevdam elimde bulunan kayıtlara göre bundan 12 yıl önce başlamış:) Masum dünya olan çocukluğumda en büyük problemim bisikletimin olmasına rağmen patenimin olmamasıymış:) Bir insan 7'sinde neyse 70'indede öleymiş gerçekten. 12 yıl önce oyun oynamasını, sokağa çıkmasını ve hatta banyo yapmasını bile planlayan insan büyümüş şu anda evleneceği insanla paylaşacağı hayatını planlamaya başlamış:) Bu blog da ben ve planlarıma dahil olan herkes ve herşeyle ilgili bir karalama defteridir:)

3 yorum:

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ya ben bunu tekrardan görünce koptum yaaa :D Dilanla buseyi alıcam:)
defteri saklıyomusun ?

Adsız dedi ki...

kübra bu senin günlüğün mü?
çok şaşırdım desem yalan olur. ben 33 yaşındayım ve ilkokulda tuttuğum hatıra defterlerim lisede tuttuğum günlüklerim hala duruyor:) tabii annemde...
beylak

pempe gönlüm sende dedi ki...

şantiyenin gülü; defter evde duruyo:) çok komikmişim yahu:))

beyla; ya senin günlüklerin meşhur zaten:) hep özenmişimdir o kadar çok günlüğün olduğu için:) benim bi tek bu var çocukluktan kalma bunda da çok az yazmışım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...