Pages

26 Ağustos 2011 Cuma

Kendim ettim kendim buldum çalışmaları:) - Kutu Kaplama 1

İnternetten alışveriş yapmayı çok seven bir insan olarak evde birsürü alışveriş sitesinin kutuları dolapların üzerinde boş boş durmaktaydı.

Çarşamba pazarından alınan beyaz saten kumaş, kurdelalar, annemin yaklaşık 20 yıl önce diktiği çocukluk örtülerinden kalma elyaflı kumaş, silikon tabancası ve hamarat eller bu kutularla birleşince bakın ortaya neler çıktı:) Markafoninin kapaklı kutusunu kapağını ve altını ayrı ayrı kaplayıp iki kutu elde etmiş oldum:) Bu kutuyu söz bohçası olarak kullanılması için yaptım. Bohçalaşmış hali daha sonra söz hazırlıklarında karşınıza gelicek:)
İlk olarak kutunun boyutlarında kumaş ve elyaf kesilir. Ben kutunun kenarları ve zemini yumuşak olsun diye elyafla kapladım.



Kutunun elyafla kaplanmış hali;

Buda elyafın üzerine kumaşla kaplanmış hali;

Kumaş ve elyafla kapladıktan sonra gerisi süsleme kısmı. Kurdelerle fiyonklarla güllerle istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Ben iç tarafında kumaşın birleşim yerleri kötü durmasın diye kenardan kurdele geçtim köşelerede güller yapıp silikonla yapıştırdım.
İşte buda bitmiş hali:)





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...