Pages

30 Ocak 2012 Pazartesi

2012 Evlilik Hazırlıkları Fuarı

Haftalardır beklediğim fuar kapılarını 3 şubatta açıyor artık:) Buaralar bin parçaya bölünmüş durumdayım. Bir yandan çeyiz alışverişi bir yandan düğün mekanı arayışı ki en zoru da bu, bir yandan da ev tadilatı mutfak banyo fayans kapı pencere seçimleri derken evden sabah çıkıp akşam yorgunluktan ölüyo vaziyette dönüyorum:) Bu zorlu süreçte her şeyin bir arada bulunduğu bu fuar ilaç gibi gelicek diye düşünüyorum:) Dün Bernardodan alışverişimiz sonucunda birsürü fuar davetiyesine kavuştuk:) Ki siz davetiyenizi online olarak 'da temin edebilirsiniz:) 
 Bu fuarı gezmeden evlenmeyin diyebilecek kadar iddialılar, bakalım haftasonu görücez artık inş:) Fuar açılışında özel gelinlik defilesi olucakmış, açılıştan sonraki günde Cemil İpekçi 2012 gelinlik defilesi yapılacakmış, aynı zamanda çeşitli firmaların indirimleri kampanyaları olucakmış. Örneğin Bernardo 100tl'lik hediye çeki vericekmiş, mekan olarak da iletişime geçtiğim Byotell fuara gidenlere %25 indirim yapıcakmış bunlar sadece benim duyduklarım:)
Katılımcı listesine de buradan ulaşabilirsiniz:)

8 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bir davetyem var ama ben gdemiorumm malsef ah uzakta olmak çok zor

pempe gönlüm sende dedi ki...

keşke burda olsaydın canım ya beraber bile giderdik hatta:)) 2012 gelin bloggerlar buluşması fuarda olurdu artık:)))

Petrl dedi ki...

nerede o fuar kesin tr dedir :)
yok yok bana uzakk .. sevgilerimle

Unknown dedi ki...

ben daha önce bikaç kere gittim..eşim orada çalışıyor çünkü :) ama evli biri olarak gitmem gerekmi artık bilemedim :) ama herkes gelecekse sırf bloggerları görmek için bile gitmeye değer :)

maviumut dedi ki...

bende gitmeyi planlıyorum,inş güzel geçer..

gülümse dedi ki...

Beğendiğin şeylerin resimlerini çekmeyi unutmaaaaaa

cicibiciseyler.com dedi ki...

çok haklısın canım bu mekan olayı hakkında..bende kara kara dusunuyorum nasıl yapsak nerde yapsak dıye..
fuar içinse bende gitmeyi çok isitiyorum ama yarim asker oldugu ıcın pek ıcımden gelmıo:(

pempe gönlüm sende dedi ki...

petrolmavisi; istanbulda canım:)

gul/inn; benim ilk olucak merak ediyorum oyüzden güzelmi diye, ama sen baya tecrübelisin o zaman:)

maviumut; bakalım beğenecekmiyiz:)

gülümse; genelde yasak oluyor böyle yerlerde foto çekmek ama ben şansımı deniyeceğim:))

cicibicişeyler; ahh canım şu mekan işini bi halletsek rahatlıcam baya ama bakalım kısmet artık:) olsun canım sende ikinizin yerine gezersin, allah tez zamanda kavuştursun inş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...