Pages

4 Ocak 2012 Çarşamba

Josephine Koltuk Modelleri

Bu koltukları en çok yatak odasına yakıştırıyorum:) Yatak odasından başka bir de giyinme odanız varsa bu koltuk eksik olmamalı bence:) Romantik tarzda olmaları, renkleri , kadife kumaşta olmaları benim bu koltuğa bayılmamın sebeplerinden:) Çok fazla yeriniz yoksa aşağıdaki gibi mini olan modelleride tercih edebilirsiniz:) İnternette karşılaştığım sema koltukta inanılmaz seçenekler var, dizilerde görülen çoğu josephine'lerde onların elinden çıkmaymış:)




7 yorum:

Petrl dedi ki...

2nciyi cok begendim :)

Zülal Ateş dedi ki...

pek bir romantik ve kokoş işi:))
bu koltukları görünce aklıma bihter geliyor aklıma kazınmıs resmen :)

Unknown dedi ki...

Ben kırlentlere bayıldım...

pempe gönlüm sende dedi ki...

petrolmavisi; çok güzel amaa zaten:)

zulalateş;aynen canım ya bihterle özdeşleşmiş artık, hatta çoğu yerde bihter koltuğu adı altında satılıyor:)

ehlikeyf; onlar da çok güzeller:)

milky dedi ki...

aklıma gelenler
1. Banu alkan
2. Askı memnu :)

uçuk pembe olanlar bayıldım.

Adsız dedi ki...

Fiyatlar nasıl acaba? :)

Unknown dedi ki...

çook güzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...