Pages

26 Ocak 2012 Perşembe

Vintage Desenli Porselenler:)

Klasik desenlerden bir türlü hoşlanamadım gitti:) Hal böyle olunca heryerde farklı, vintage desenli porselen arayışına giriyorum:) İlk olarak Bernardo'da beğendiğim rose garden modeli kalbimi çalmıştı:) Bu takımın çay setini alıp yanına da reçelliklerini ekleyip kahvaltı takımı haline getirmeyi düşünüyordum. Fakat Bernardo'nun indirimini bir anda bitirmesiyle, fiyatı çok uçuk olduğu için vazgeçmiş bulundum.
Bernardo Rose Garden Çay seti: 245 tl

Rose Garden'dan vazgeçince kahvaltı takımı arayışım devam etmiş bulundu. Migrosta bu inanılmaz güzel fincan ve tabaklarla karşılaştım:) Kendileriyle ilk bakışta aşk yaşasakta sadece fincanları ve pasta tabakları olduğu ve gene fiyatı uygun olmadığı için bundanda vazgeçmiş bulundum.


Daha sonra English Home'un internet sitesinde beğendiğim takımı yakından göriyim inceliyim istedim fakat mağazalarında olmadığını öğrendim. Gerçi merkezde varmış telefonumu bıraktım eğer temin edebilirlerse arıyacaklar:) English Home'da da şöyle bir sıkıntı var. 6 kişilik herşeyi dahil olan bir takımları yok malesef. 2 kişilik çay seti olarak geçiyor bu takım fincan ve tabağı var. Yani kahvaltılık koyabilceğim tabakları yok. Uzun lafın kısası bunu da çok beğenmeme rağmen vazgeçmek zorunda kaldım:)


Pekii bu kadar şeyden sonra ben kahvaltı takımı aldım mı? Evet:) Bernardo'nun Trendyoldaki kampanyasında gördüğüm bu takımı aldım:) Trendyolda gördükten sonra hemen gidip mağazada bakmak istedim, mağaza fiyatının 299 tl Trendyol fiyatının ise 199 tl olduğunu görünce tabiki de mantıklı olanın online olarak almanın olduğuna karar verdim. Yakından inceledim ve çok beğendim:) Sonrada gelip trendyoldan indirim çekimide kullanarak 180 tl ye almış oldum:)

 
Kahvaltı takımım Trendyol tarafından en yakın zamanda elime ulaşır inşallah:)) Gerçeği burda göründüğünden daha güzel bence:)



9 yorum:

70s and Today dedi ki...

güle güle kullan tatlım süper =)
bayılıyorum bu modellere ben de baktım geçen gün bernardo'da çok güzeldi ama biraz daha ince olsun daha vintage görünsün istiyorum. inşallah ilerde bir gün kısmet olur. bir takıma aşık olup ben de alırım =))

70sandtoday.blogspot.com

coco-jelly dedi ki...

Cok cici güle güle kullan;)kayınvalidem hediye etti banada çiçekli vitrininde duruyordu .bu modelin yemek takımını beğendim bende muah;)

Gözde T S dedi ki...

Çok güzel canım bu takımı bende gördüm güle güle kullan. Bernardo aşktır :) Bu arada ilk beğendiğin takımdan annemde tam set olarak var o serinin yemek takımı, altın rengi çatal bıçak seti ve 1 tanede kız kardeşime yemek takımı aldık 2200 verdik canım o zaman kampanya vardı.

sewooo dedi ki...

güle güle kullan.çok şirinler:)

GÜZİN dedi ki...

hayırlı olsun canım bende evlenmeden önce kahvaltı takımı almamıştım, ama şuanda aklım onlarda ve bernardonun pötükareli kırmızı tabaklarıyla aşk yaşıyorum:) sanırm bende alacağım ondan, buarara senin takımında harika cok romantik olmuş:) bloguma beklerim evlilik hazırlılklarıyla ilgili çok postum vardır:)
http://lifeanddashion.blogspot.com/

pempe gönlüm sende dedi ki...

70s and today;teşekkürler tatlım:) gerçek vintagelar dediğin gibi biraz daha inceler, ama genelde tek tek satılıyor antika olduğu için takım yapmak çok zor. en son airport avmnin bahçesinde antika pazarında sordum inanılmaz güzeldi ama bir tane fincanı 30 lira falandı ve devamı yoktu, oyüzden Bernardoya devam:))

cocojelly;teşekkür ediyorum canım:) sen şanslıymışsın:) yemek takımına bakıyordum bende sonradan bunu farkedince kahvaltı takımı olsun dedim:)

gelin adayı; teşekkürle canım:) aa çok uyguna almışsınız canım siz, işte kampanyaları takip etmek gerekiyor, sürekli değişiyor çünkü

sewoo; teşekkür ediyorum canım:)

güzin; teşekkür ediyorum canım:) genelde kahvaltı takımı alınmıyor yada evlenme sonrasına bırakılıyor ama ben dayanamadım temel yemek takımından önce bunu aldım:)) pötikarelilerde günlük kullanım için gerçekten çok tatlılar, dünde baktım mağazada:)

mahmur prenses dedi ki...

benim migrostan aldığım fincanlarım pasta tabaklarından bulamamıstım takım yapayım. Hangi migrosta karşılastınız acaba ? her yerde arıyorum bulamadım da

pempe gönlüm sende dedi ki...

mahmur prenses; beylikdüzü torium 5m migrostaydı bunlar:) hatta geçen gün tekrar uğradım duruyorlardı:)

Google Kullanıcısı dedi ki...

Merhabalar, acaba satın aldığınız takımın ismi ne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...