Pages

13 Eylül 2011 Salı

Çiçeklerim:)

Şimdiye kadar sevgiliden o kadar güzel çiçekler aldımki her biri birbirinden değerli her biri birbirinden güzel kokulu mükemmel görüntüde:) Hepsini aldığımda aynı heyecanı, aynı mutluluğu yaşadım:) Çiçekleri de çiçekleri armağan edeni de çok seviyorum ondan böyle tabi:)) Her aldığım çiçeğinde fotoğrafı olsun istedim arada çekmediklerim tabiki olmuştur ama birsürü çiçeğim olmuş şimdiye kadar:) Her bir anıyı atmaya kıyamayan ben; ki şimdiye kadar gidilen sinema biletleri yenen yemekler gibi aklınıza gelebilecek herşeyi saklayan biriktiren ben; çiçeklere hiç kıyamıyorum.Ama bazıları solduktan sonra çok kötü kokuyorlar oyüzden onları atmak zorunda kalıyorum:( Ama atmadıklarım içinde böle alternatif fikirlerim oluyor:))
Öncesi;

 Sonrası;


Bunlarda diğer bana gelmiş olan çiçekler:))





Bide orkidem var tabi ama onun yeri apayrı:))



10 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ben de kuruturum gelen çiçekleri..

BAHAR dedi ki...

çiçeklerin çok güzelmiş tatlım, çok şanslısın.

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ah ben de her gelen çiçeği kurutup saklardım eskiden. Sonra toz yuvası oldukları için atmak zorunda kaldım :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

pempe gönlüm sende dedi ki...

buket; atmaya kıyamıyor zaten insan:)
bahar;teşekkür ediyorum canım:)
deniz saatçioğlu;bende aynı şekilde:) ilk başta saklıyorum kurutuyorum, kıyamıyorum atmaya ama sonra biraz kötü oluyo atılıyor mecburen

pembe mor alg dedi ki...

canım ne kadar şanslısın benim antiromantik erkeğim ne gerek var diip almayanlardan:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

pembe mor alg; ben bu konuda gerçekten şanslıyım her türlü romantikliği yaşayanlardanım:)) sen al ona belki yavaş yavaş alıştırırsın:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

süperler!!! çok romantik ;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

my princess; bunlar tamamı değil bide sadece resimlediklerim:)))

cecilia dedi ki...

ayy hepsi çok güzel yaa :) bide solmasalar :) ama solacaklarını bile bile almaktan vazgeçmemek işte romantizm bu, eksik olmasın cnm ;)

pempe gönlüm sende dedi ki...

cecilia; keşke solmasalar ya:)) teşekkürler canım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...