Pages

6 Eylül 2011 Salı

Söz hazırlıkları:)

Cumartesi günü her ne kadar aile arasında diyerek sayı azaltmış olsak da  kalabalık akraba topluluğunun ve sevdiklerimizin katılımıyla beraber 'sevgili' sıfatından 'sözlü' sıfatına terfii ediyorum:)) Misafirlere küçük armağanlar, söz bohçası, söz çikolatası, yüzük yastığı, kurdele kesmek için makası, yüzüğü ,yemeği ,süslemesi püslemesi ne varsa kendim organize ettim, kendim ilgilendim, kendim yaptım :) Bu postta sadece yüzük yastığını süslediğim makası paylaşmak istiyorum:) Burada bitmemiş halini gösterdiğim yastığımın bitmiş hali ve yapılma aşamalarıyla sizi başbaşa bırakıyorum:)
Önce elimdeki malzemelerle ne yapsam ne etsem diye düşündüm taşındım:)

Seçtiğim malzemeler böyle dantelli bir fiyonka dönüştü:)
Sonra fiyonk yastıkla buluştu, kenarlara püsküller eklendi, incilerle süslenip, yüzüklerin üzerine takılacağı kurdeleden şeritler geçildi ve yastık bittiii:)

Sıra geldi makasa:) Makasın tutma yerlerini beyaz kurdeleyle sıkı sıkı sarıp bittiği yerden de silikonladım, üzerine yastığa uygun bir fiyonk ve küçük bir gül koyarak makasımda hazır oldu:)


Onlar cumartesi gününü bekliyorlar, ama siz yorum yapmak için beklemeyin:) nasıl beğendiniz mi? :)

21 yorum:

elma kurdu dedi ki...

eşyalar çok şık hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkürler ve amin:))

milky dedi ki...

çok şık olmuş.
danteli,püskülü ,incisi...

makasada ayrı bayıldım. İlerde nişanım olursa mutlaka soracaklarım olacak :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkür ederim milky:) Tabiki istediğini sorabilirsin:)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Çok şık olmuş Allah tamamına erdirsin.

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkür ederim, amin inşallah:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cnm hersey harika gorunuyor ellerine sağlık, umarım istediğin gibi gecer ..

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim:) Heyecanlıyım bakalım nasıl geçicek:)

Beril dedi ki...

Hayırlı olsunnn çok güzel olmuş ellerine sağlık bir kere herşeyden önce senin emeğin..
Ben de pembesini yaparım heralde inşallah o gün gelsinde = ))

pempe gönlüm sende dedi ki...

Beril; öncelikler teşekkürler:) Bende pembe istemiştim yada renkli falan ama sonra dedim herşey beyaz olsun saf, temiz:)

70s and Today dedi ki...

çok hoş olmuş bunlar =)
ben de kendim ilgilenmek istiyorum ne kadar zevklidir değil mi?
darısı başıma artık, kendi kendime gelin de oldum =)))

pempe gönlüm sende dedi ki...

70s and Today; tabikide darısı başına:) Darısı sevdiceğiyle beraber olmak isteyen herkesin başına:)) Gerçekten kendinin ilgilenmesi çok güzel birşey, hem herşey gönlünce oluyor hemde emek harcadığın için daha unutulmaz oluyor:)

pembe mor alg dedi ki...

canm benim ya çok güzel olmuş ellerine sağlık zaten şu yetenekli hatunlara hastayım şimdiden tebrikler

pempe gönlüm sende dedi ki...

Pembe mor alg; Çok teşekkür ediyorum:) Benimde çok yetenekli olduğum söylenemez elimden geldiği kadarıyla işte:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.. ;)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel olmuş, eline sağlık :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkür ediyorum my princes ve sevda:) Beğenmenize çok sevindim daha güzelleri hepinizin olsun:)

Unknown dedi ki...

harika çok çokkkkkkkkkkk mutlu olun inşallahhh

GüzelGül dedi ki...

harika yaa bayildim sözlenince benden bunlardan isterim :DDsiparis vermek mümkünmü :DDDD

pempe gönlüm sende dedi ki...

Mümkün mümkün:))) Sabunlarımdan falan sipariş verebilirsin:)

Mutlu Et dedi ki...

hayırlı uğurlu olsunnn çok güzeller ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...