Pages

12 Eylül 2011 Pazartesi

Söz detayları:)

Öncelikle sözden önce güzel yorumlarınızla beni yanlız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum:) Sözü merak edenler artınca bende hemen fotoğrafları toparlayıp anlatmaya başlıyım dedim:) Hepinizin de tahmin edebileceği gibi çok fazla heyecanlıydım, gergindim:) Ama heyecanı da gerginliği de ayrı güzeldi:) Ayrı bir tadı vardı:) Ben mutfaktaki kalabalığın içinde kaybolmuş napcaz kahvemi götürcez hoşgeldinmi dicem nolcak falan diye sessiz olmaya çalışırken, içerden kızımızı oğlumuza laflarını duydum:)) Sonradan öğrendim ki 3 kez tekrarlanmış isteme olayı:) İlkinde kızımızı oğlumuza denmiş sonra olmamış isimlerimizide söyleyerek ikinci baskı derken kızımızın annnesi duymadı bir kez daha derken 3 kez üstüste istenmişim:) Tabi ben bunlardan bi haber içerdeki telaşlı kadın kalabalığının arasında savrulmaktayım:) Sonra kahveleri götürdüm, çikolata, ikramlar çaydı yüzük takılmaydı el öpmeydi fotoğraf çekilmeydi derken geçti gitti:)) Çok şükür herşey güzeldi, istediğim gibiydi, ufak tefek bizim dışımızda gelişen olaylar dışında bir aksilik yaşamadık:) Maşallaahhh:) Darısı inşallah bu satırları okuyan ve bunları yaşamak isteyen herkesin başına:) 
Çiçeğim ve çikolatamı paylaşıyım ilk olarak:) Çiçek solup atılacak hiçbir hatırası kalmayacak diye düşündüğümüzden sevgiliyle beraber orkide de karar kıldık:) Beklediğimden çok daha kocaman ve çok daha güzel bir çiçekle karşılaştım:) Çikolatamında kutusuna ayrı bayıldım çikolatalarına ayrı:) Ama pembeliğiyle kalbimi çalan kutunun yeri ayrı:) Çikolatadan başka birde bi tepsi baklava hediyemiz de vardı:)




Çikolatalardan misafirlerden sonra ve benim gel git dayanamayıp yiyişlerimden sonra bu kadar kaldı:)


Yüzüklerimiz:)

Baklavayı bu şekilde herkesin tabağına maşayla koyarak ikram ettim ellerim titreyerek tabi hep:))

Benim hazırladığım bohçayı paylaşmıştım sizlerle, işte bu da bana hediye gelen bohçam, daha doğrusu hediye sepetim:)
İçinde neler mi var:) Buyrun bakalım:)
Çamaşır setleri ve çoraplar bu tatlı kutularda:)

Bohça, havlular ve gömlek:)
 

Evde çekilen resimlerden pek hoşlanmadığım için ertesi gün tekrar giyindik ve dış mekan çekimleri yaptık:) Ve burda bu güzellikle karşılaştık:) Bayıldığımı söylememe gerek yok sanırım:)




16 yorum:

adaşehir dedi ki...

Ben okurken bile heyecanlandım :) Maşallah diyorum, mutluluklar :)

merababenseda dedi ki...

canım çok güzel görünüyosunuz.senin postlarını okumaya bayılıyorum.çok hoşuma gidiyo.o stresleri ablamdan bilirim.ama geldi geçti.hayırlı olsun.böyle mutlu olun hep inşallah.maşallah :)

bırtutamkekik dedi ki...

heyecanın hiç bitmesin tatlım:))
tüm güzellikler seninle olsun...
sevgilerimle...

tubitos dedi ki...

canım herşey ne kadar özenli ve sevgi dolu.. dış mekan çekimini çok iyi düşünmüşsün. allah tamamına erdirsin güzelim inşallah hep böyle mutlu ol

coco-jelly dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun:)

Unknown dedi ki...

ayy ne kadar güzel olmuş herşey tebrik ederim canım :))

Unknown dedi ki...

allah tamamına erdirsin canım o ensondaki gibi bir gelin arabası yakışır sana ama rüzgar saç olayı ve öne fırlayan çocuklara dikkat et o arabanın kırmızısı benim gelin arabamdı:)

pembe mor alg dedi ki...

Allah mutlu mesut etsn canım..orkide olayını çok güzel düşünmüşün herşey mükememl;)

DERYA dedi ki...

ayy ne güzel olmuş herşey. Allah tamamına erdirsin canım. darısı başıma:))

Trendydolap dedi ki...

tebrik ederim :)

http://trendydolap.blogspot.com/

pempe gönlüm sende dedi ki...

Hepinize çoook teşekkür ediyorum:)) Darısı isteyen herkesin başına inşallah:) Güzel dilekleriniz duygularınız için teşekkürler:)

GüzelGül dedi ki...

heyecanini mutlulugunu ve sevincini satirlari okurken hissettim ve seni cok anlyiorum gercekdende belki hayatinda en heyecanli günlerindendir. Bende bu heyecani yasadim ama bende cok sürmedi malesef umarim ömür boyu mutlu olursunuz. Cok güzel hazirlamissin ve baya emek vermissin. Ins hep böyle güzel gider hersey.

pempe gönlüm sende dedi ki...

Guzelgul; çok üzüldüm ama belki hayırlısı böyledir bizim göremiyeceğimiz bir şekilde belki de senin için daha iyisi böyledir.. İnşallah hayırlısı olsun hakkında, daha güzelleri senin olsun hayırlı bir insanla:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

adasehir; sen birde benim heyecanımı düşün:))

sedauzun; canım ne kadar sevindim böyle okunabilir şeyler yazmama beğenmene:) Çok teşekkürler:)ablandan sonra artık sıra sende demekki hemde tecrübelisin:))

birtutamkekik; amin çok teşekkür ediyorum:)

tubitos; çook teşekkür ediyorum:)) Böyle günler bir kez yaşanıyo unutulmaması için binlerce karede bana eşlik etsin istedim, güzel oldu gerçekten:)

coco jelly,teşekkür ediyorum canım çok:)


bonbon; çok sevindim beğenmene canım çok sağol:)

mormenekşe; inanmıyorum yaaa süpermiş ozaman araban:) ben bayılıyorum bu antikalara anlatamam çok istiyorum düğünde de olsun ama üstü kapalı istiyorum kafayı yerim ben ay saçım bozuldu ay oram buram uçtu falan diye:)) O çocuklardan nası nefret ediyorum anlatamam yapıştılarmı gitmek bilmiyolar, ya araba çarpcak falan al başına belayı allah korusun..

pembemoralg; bakalım bakabilcekmiyim orkidemize, inşallah solmazlar:) çok sağol canım:))

derya; amin canım amin darısı inş başına daha güzelleri senin olsun:)

trendydolap; çok teşekkürler:)

Mutlu Et dedi ki...

herşey çok muntazam çok güzel çamaşırların kutuya konmuş olması süper olmuş..

pempe gönlüm sende dedi ki...

mutlu et; teşekkür ediyorum canım, çamaşırların kendi kutularıda vardı ama hiç hoşlanmadım öyle olmasından bu daha şık oldu bencede:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...