Pages

9 Eylül 2011 Cuma

Söz hazırlıkları:) Hediyeler:)

Yarın büyük gün:) Heyecanlarım, streslerim de tavan yapmış durumda:) Bir hafta boyunca rüyamda uğraştım durdum aksiliklerle.. Rüya alemimde beş altı kere sözlendim her yeni gün ayrı bir aksilikle:( Bütün bu kötü rüyaların aksine yarın umarım uyanmak istemeyecek türden bir rüya gibi geçer:) Misafirlerimiz için hazırladığımız sabunları burada paylaşmıştım. Hediyelerin bitmiş halini de şimdi sizlerin beğenisine sunuyorum:)
Renkli el havlularını ve kelebekli keseleri sevgiliyle yapılan eminönü ziyaretinden aldık:)



Erkekler için çorap hediyemiz var:) Çoraplar için daha küçük ve sade keseler aldık.
Hediye keselerimizin üzerinde küçük notumuz olsun istedim ve işte bu şirin kalpleri tasarladım:)

Tırtıklı makasla ablamla beraber kestik her birini:)

Silikonla keselerin bağlama yerindeki kurdelelerin üzerine yapıştırdık:)





Hediyeleri dağıtmak için burada göstermiş olduğum kutuyu ve aşağıdaki beyaz sepeti kullanacağız:)


 Bana yarın için şans dileyin:)) Nasıl olmuşlar beğendiniz mi?



22 yorum:

tubitos dedi ki...

harika olmuş maşallah elinize sağlık. ben de söz mendili dağıtmıştım keseleri annem dikmişti demek eminönünde böyle harika keseler ar bilseydik ordan alırdık :) benim söz hazırlıklarıma baktın mı bilmiyorum ama keselere birer nazar boncuklu iğne iliştir. ben hediyeleri dağıttığımız sepeti de süslemiştim söyliyim dedim :) hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun kendi heyacanım geldi aklıma üstünden 7 ay geçmiş..

Unknown dedi ki...

canım ne güzel heyecanlar bunlar ne kadar uğraşmışsınız ama harika olmuş.Herşey istediğin gibi gidicek ben eminim ;)

aycakzc dedi ki...

Her şeyi o kadar özenle hazırlamışsın ki yarının kötü geçmesine imkan yok. inş. her şey gönlünce olur :)

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

tebrikler şimdiden, umarım çok mutlu olursunuz:) hediyelerin de hepsi çok şirin olmuş, eline sağlık..

MELEXY dedi ki...

Ne güzel şeyler bunlar :)
Şansın bol olsun..

pempe gönlüm sende dedi ki...

Tubitos; baktım canım tabiki:)) Aynı nazar boncuklardan bendede var ama karar veremedim koysammı diye okadar süslü oldu ki her yerinde bişey olsun mu diye karar veremedim:)Ben şuan çok heyecanlıyım bakalım 7 ay geçse nasıl olurum inşallah güzel duygularla hatırlarım senin gibi bugünü:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Bonbon; İnşallahh diyorum:)) Çok moralliyim sayenizde:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Oje zevki; çook teşekkür ediyorumm:)) İnşallah güzel olur:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Turta tadında yaşamak; çok teşekkürler, amin diyorum:))
Melexy; çok teşekkürler şansa ihtiyacım var:)

Nisamu Style dedi ki...

Herşey gönlünce olsun:)

RABBİM hayırla tamamına erdirsin.

pempe gönlüm sende dedi ki...

Nisamu; AMİİİN:)İnşallah hayırlısıyla geçer:)

senem dedi ki...

çok güzel olmuşlar :)
süper bir fikir bende hediye verebilirim hiç aklımda yoktu :)

hayırlara vesile olur inş.

Bestesiyleannesi dedi ki...

yaklaşık 1.5 yıl önce bu yollardan geçen biri olarak mini tavsiyem şudur ki, her anın tadını çıkarın. biz öyle yaptık ve şimdi her alışverişimizi tatlı telaş olarak hatırlıyoruz eşimle. darısı başınıza:p

pempe gönlüm sende dedi ki...

ssdesign;teşekkürle tatlım:)

pespembe;ne güzel canım ya atlatmışsın herşeyi:) bizimki biraz stresli geçiyor, bakalım evlendikten sonra nasıl hatırlayacağız bu dönemleri:)

Adsız dedi ki...

o kağıtları nasıl hazırladınız. ben de hazırlamak istiyorum ama bilemedim nasıl yapılacağını. renkli çıktı almak gerekiyor. bi de kağıt mı yoksa karton mu, kağıt ince gibi olur sanki diye düşünüyorum

pempe gönlüm sende dedi ki...

ben kağıttan yaptım ince olmadılar pek tam oldu kalınlığı:) wordde tasarladım ben, fon olarak netten bulduğum desenleri kullandım

Adsız dedi ki...

ya çok güzel olmuşlar benimde cuma sözüm var bende hediye vermeyi düşündüm

Adsız dedi ki...

merhaba yakında sozum olacak ama nısan yapmıcaz arkasından..evde olacak hersey.. o aksam ıcın boyle hediyeler uyguno lur mu? ve bahsedılen kartonları nasıl yaptın? çook cıcı olmuşşss masaaallh...

meri dedi ki...

yaa cahilliğime verin ama ben daha önce böyle ince düşünülmüş böyle hazırlık görmedim. Herşey keselerde falan bayıldım. Benimde 17 yaşında bir kızım var ileride inşallah ona da böyle hazırlıklar yaparken sizlerin fikirlerinize ihtiyaç duyucam ellerinize aklınıza sağlık, çok sevdim bloğunu :)

Adsız dedi ki...

merabalar benimde 1.5 ay sonra nişanım var orada küçük hediyeler dağıtmak istiyorum. eminönünde nerede vulabilirim bu keseleri ve daha fazlasını??

Unknown dedi ki...

merhaba.uzun zaman olmuş ama umarım görürsün :) öncelikle çok güzeller eline sağlık.ben sadece o yazılı kağıtları nasıl ve nerde tasarlayıp çıkarttığını sorabilir miyim acaba?

Adsız dedi ki...

Sabunları nasıl yaptınız acaba çok guzeller

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...