Pages

9 Eylül 2011 Cuma

Söz hazırlıkları:) Damada Çikolata:)

Yarınki heyecanımın bütün adımlarını sizlerle yakından paylaşıyorum:) Bir yandan süslemeler bir yandan hazırlıklar ve biryandan da fotoğraf çekimleri yapıyorum:) Söz bitiminde herkes evine dağılırken damat tarafına çikolata verilmesi gerekiyormuş:) Böyle bir adet varmış işte nedir nedendir diye çok sorgulamadan peki madem dedim:) Çikolataları klasik bir kutuya koymaktansa böyle iki katlı bir tabak aldım ve içini istediğim gibi nefis çikolatalarla doldurdum:) Süslemeden olmaz tabiki, tülle kaplayıp kurdele ve çiçekle de görüntüyü zenginleştirince ortaya böyle sevimli bir çikolata çıktı:)






8 yorum:

tubitos dedi ki...

elinize sağlık bu da harika olmuş biz de baklava vermiştik :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Çok ilginç ama onlar çikolata tatlı vs birşeyler getircek bizde giderken onların eline tutuşturcaz:)

Trendydolap dedi ki...

Hayirli olsunnn

http://trendydolap.blogspot.com/

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

ne heyecanlısın şimdi kimbilir uyuyamıyorsundur güzel heyecanlar bunlar doya doya yaşa

pempe gönlüm sende dedi ki...

Uyuyamıyorum o ayrı bide uyuduğumda sürekli sözle ilgili kabuslar görüyorum:(İnşallah hayırlısıyla geçer:)

milky dedi ki...

hayırlısıyla güzel geçer de darısı düğün hazırlıklarına olur cnm...
şimdiden mutluluklar

pempe gönlüm sende dedi ki...

Milk; çok teşekkürler canım, amin inşallah darısı artık nişana düğüne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...