Pages

10 Eylül 2011 Cumartesi

Söz hazırlıkları:) Bohçacı geldiiiii haaaaanııımmmm:))

Benim gibisi de yoktur sanırım misafirlerin gelmesine, sözlenmeme saatler kala post yazan bir gelin adayı:)) Damadımıza hazırladığımız söz bohçası, içindekiler ve süslemesini paylaşıyorum bu seferde:)
Söz bohçasının içine gömlek, havlu,ikişer adet çorap, atlet ve çamaşır koyduk. Birde adı üstünde bohça denilen masa örtümsü şeyi koyduk:)
Bunlar havlu ve bohçamız:)

 Büyük kutuda gömlek var, kırmızı kutu çoraplar, gri kutuda çamaşır, diğeri zaten belli:)



 Kutuları üstüste yerleştirip,üzerini havluyla örttüm ve en son bohçayla kapattım:)


En son tülle kapladım,çiçekler, kurdele ve güllede bitirdim bohçamız hazır:)

16 yorum:

tubitos dedi ki...

oy oyy bu da harika olmuş eline koluna sağlık canım allah nazarlardan saklasın

aycakzc dedi ki...

Bu kadar heyecan arasında blogla ilgilenmen ne hoş :) bohça harika görünüyo süper :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

tubitos; aminn canım çok sağol:))
Ojezevki;teşekkürler:) herşeye koşturup herşeye yetmeye çalışyorum:))

GüzelGül dedi ki...

ay cok tatli olmus heyecanini tahmin edebiliyorum :) ins hersey istedigin gibi olur

bırtutamkekik dedi ki...

oyy maşallahhh:)bu ne güzell bir bohça olmuş tatlımm..ellerine sağlık.. iyi günlerde kullansın damat bey...
mutluluğun heyecanın ve iki cihan saadetin daim olsun tatlım:)sevgilerimlee...

pempe gönlüm sende dedi ki...

Teşekkür ederim:) İnşallah:) Bakalım artık akşama görcez:))

pempe gönlüm sende dedi ki...

birtutamkekik; teşekkür ediyorum ne güzel dilekler bunlar:)) Çok teşekkürler gerçekten moral oluyor bana süper:)Umarım sizler gibi herkes beğenir:)

BAHAR dedi ki...

ne güzel, ne zevkli hazırlılar böyle allah tamamına erdirsin canım

pempe gönlüm sende dedi ki...

Bahar; amin canım teşekkürler:) gerçekten çok zevkli heyecanlı asla unutamayacağın şeyler:)

milky dedi ki...

ellerine sağilık ne güzel olmuş
insan heveslenıyo bunları görünce :))

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ve özenli olarak hazırlanmış belli ki, harika bir bohça olmuş :) mutluluklar diliyorum canım! :)


http://betwinus.com/

pembe mor alg dedi ki...

off evdeki pc den yorum yapamıyodum şu an işteyim btün hazırlıklarına merakla baktım valla herşey çok güzel olmuş ama söz nasıldı hadi hemen yaz bişeyler merak ettim:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

Milky; heveslen heveslen darısı başına:))
Be twin us; çok teşekkür ediyorum, gerçekten uzun uğraşlar sonucu bunlar çıktı ortaya:)
Pembe mor alg; çok teşekkürler canım:)) en kısa zamanda yazıcam inşallah detayları,bende paylaşmak için sabırsızım:))

Yasmin dedi ki...

Çok çok beceriklisin, maşallah Ellerine sağlık..

Bir ömür boyu mutluluklar dilerim....

pempe gönlüm sende dedi ki...

yasmin; teşekkür ederim canım amin inşallah:))

senem dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun bu ay sonu aynı telaşlar bende de olacak artık yardımlarınızı bekliyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...